  • 1. Data: 2007-01-22 10:05:04
    Temat: co nowego w KPiR?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    Dzisiaj wyczytałam, ze od 2007 zostały wprowadzone jakieś zmiany w
    prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów, a także w ewidencji środków
    trwałych. Nie mogę się tego doszukać. Czy mógłby mi ktoś w skórcie
    powiedzieć o co chodzi, albo podrzucić linka?
    Dzięki i przepraszam za banalne (dla Was) pytania.

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 2. Data: 2007-01-22 10:09:33
    Temat: Re: co nowego w KPiR?
    Od: opix <o...@o...eu>

    Barbara K. wrote:

> [...]
    > powiedzieć o co chodzi, albo podrzucić linka?
    > Dzięki i przepraszam za banalne (dla Was) pytania.

    http://www.pit.pl/
    http://www.podatki.pl/

    pod drugim aderem rejestracja bezpłatna daje dostęp do wielu opcji i zasobów
    wraz z news na email
    --
    ===opix===

  • 3. Data: 2007-01-22 12:16:37
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > http://www.pit.pl/
    > http://www.podatki.pl/
    > pod drugim aderem rejestracja bezpłatna daje dostęp do wielu opcji i
    > zasobów
    > wraz z news na email

    Dzięki. Zaraz zaczynam lekturę :-)

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 4. Data: 2007-01-22 12:54:19
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Dzięki. Zaraz zaczynam lekturę :-)
    > Pozdrawiam
    > Barbara

    A podzielisz się wrażeniami na grupie? :-)

    latet

  • 5. Data: 2007-01-22 13:02:40
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-01-2007 o 13:54:19 latet <s...@x...pl> napisał(a):

    > A podzielisz się wrażeniami na grupie? :-)

    Chyba jeszcze nic nowego nie ma, dopiero pracują w pocie czoła
    pomiędzy przerwami na kawę ;)

  • 6. Data: 2007-01-22 14:30:56
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Chyba jeszcze nic nowego nie ma, dopiero pracują w pocie czoła
    > pomiędzy przerwami na kawę ;)

    POdobno coś pisali w Gazecie Prawnej 12/2007, ale nie mogę namierzyć tych
    informacji. Przeszukam jeszcze te dwa serwisy. Może coś będzie. Wolę nie
    zadzierać z US - jeśli są jakieś zmiany, to woloałabym się do nich
    zastosować ...

    Pozdrawiam
    Barbara co prowadzi "księgowość" męża dopiero od 11 miesięcy

  • 7. Data: 2007-01-22 15:05:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-01-2007 o 15:30:56 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > POdobno co? pisali w Gazecie Prawnej 12/2007, ale nie mog? namierzyae tych
    > informacji. Przeszukam jeszcze te dwa serwisy. Mo?e co? b?dzie. Wol? nie
    > zadzieraae z US - je?li s? jakie? zmiany, to woloa?abym si? do nich
    > zastosowaae ...

    Zmian jeszcze nie ma, wyszła tylko informacja MF że rozporządzenie do KPiR
    jest przeterminowane i że należy stosować się do ustawy, w międzyczasie
    ministerialni mędrcy opracują update i może do 20. lutego się odczekamy.
    W każdym razie projekt ma się ukazać w BIP MF także można zerkać od czasu
    do czasu
    czy już coś wysmażyli

    pozdr

  • 8. Data: 2007-01-22 16:00:12
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Mam nadzieje, ze po zmianach pojawia sie w sprzedazy
    ksiazki KPIR o zwiększonej szerokosci kolumny do
    wpisywania numeru faktury, bo mi sie b. rzadko coś tam mieści.

    latet

  • 9. Data: 2007-01-22 16:13:46
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-01-2007 o 17:00:12 latet <s...@x...pl> napisał(a):

    > Mam nadzieje, ze po zmianach pojawia sie w sprzedazy
    > ksiazki KPIR o zwiększonej szerokosci kolumny do
    > wpisywania numeru faktury, bo mi sie b. rzadko coś tam mieści.

    A kupujesz te małe czy te duże?

  • 10. Data: 2007-01-22 16:16:08
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Mam nadzieje, ze po zmianach pojawia sie w sprzedazy
    > ksiazki KPIR o zwiększonej szerokosci kolumny do
    > wpisywania numeru faktury, bo mi sie b. rzadko coś tam mieści.

    W pełni popieram :-)

    Pozdrawiam
    Barbara