    From: "pwr" <p...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czy US wymierza podatek "wyrównaczy"?
    Date: Mon, 21 Oct 2002 20:38:57 +0200

    Wiele lat temu kupiłem od gminy lokal ze zniżką, dość sporą.
    (mieszkanie było stare, bez CO itp.).

    Czy mogę odsprzedać ten lokal za podobną kwotę (niską, rzędu kilku tys zł)
    bez ryzyka, że Urząd Skarbowy dowali jakiś podatek wyrównawczy, uznając, że
    sprzedano za tanio w celu nie płacenia podatku?

    A może jest jakiś sposób przekazania własności w ramach rodziny bez
    konieczności płacenia podatku?

    Pozdrawiam,
    Piotr