  • 1. Data: 2004-02-26 19:41:19
    Temat: czy będzie więcej nowelizacji
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich. Dzisiaj przyszła mi do głowy pewna myśl. Niedawno została
    uchwalona nowa ustawa o podatku od towarów i usług. Chociaż cały proces się
    jeszcze nie zakończył (jescze: Senat, Sejm, Prezydent...) to czy można już
    dzisiaj postawić taką tezę, że przez 11 lat ustawodawca zaserwuje nam więcej
    nowelizacji tej ustawy niż nowelizował tą starą?

  • 2. Data: 2004-02-26 20:37:38
    Temat: Re: czy będzie więcej nowelizacji
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "daryusz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nam więcej
    > nowelizacji tej ustawy niż nowelizował tą starą?

    Pierwsza będzie w lipcu