  • 51. Data: 2002-12-16 23:07:56
    Temat: Re: czy działalno?ć gosp. 1 osobow? lepiej założyć jeszcze w 2002 czy już w 2003 ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002, Andrzej Popowski wrote:
    [...]
    >+ Zawsze jest jakaś forma umowy, chociażby ustna.
    >+ Nawet jak kupujesz gazetę w kiosku, to zawierasz umowę kupna -
    >+ sprzedaży, a słowa możesz nie wypowiedzieć.

    Dobre :), bo ciekawie jak się ją klasyfikuje wg KC :)
    (nie chodzi o to że sprzedaż, tylko nie pisemna i nie ustna ;))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 52. Data: 2002-12-20 01:39:41
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 16 grudnia 2002 o godzinie (12:28:53) napisano:

    p> Na ten temat powinien się wypowiedzieć jakiś prawnik, ale mnie się wydaje,
    p> że w każdym przypadku jest zawierana "jakaś" umowa chociaż nie zawsze
    p> ma ona formę pisemną.

    p> pozd.Pix

    Umowa adhezyjna - przez przystapienie (np. zajecie miejsca w
    autobusie).

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl