  • 1. Data: 2002-12-13 16:19:06
    Temat: kwota graniczna zmniejszajaca rente
    Od: "Andrev" <a...@o...pl>

    Mimo iz pracowalem, otrzymywalem rente rodzinna, i teraz mam pytanie kto
    jest zobligowany do powiadomiania ZUS o uzyskanych przeze mnie przychodach,
    problem jest nastepujacy, przekroczylem kwote graniczne wplywajaca na
    zmnijszenie renty,. ZUS sie obudzil i chce moje przychody od 1999 r. (3 lata
    wstecz) boje sie odsetek, help jak sie moge bronic.
    Czy ZUS nie ma obowiazku mnie scigac o to zaswiadczenie co roku ?
    Czy pracodawca nie ma obowiazku informowac ZUS ?
    Czy ja sam musze latac z zaswiadczeniem ?

    Za pomoc bede bardzo wdzieczny
    --
    -
    Pozdrawiam