  • 1. Data: 2004-12-18 20:47:59
    Temat: czy kwalifikuje sie do 50% KUP w UoD?
    Od: "piotrek" <p...@g...pl>

    witam,
    chodzi o umowy na:
    -sporządzenie "tresci" dla nowo powstajacej strony internetowej
    -wykonanie serii fotografii temat np. "sylwester"

    1.kwalifikuja sie te czynnosci do 50% KUP ? (wg mnie tak)
    2.co powinna miec taka umowa "niestandardowego"?
    3.czy jesli fotograf da mi fotografie wykonane np. 3 lata wczesniej to bedzie
    ok?

    pozdrawiam,
    piotrek

  • 2. Data: 2004-12-20 23:38:24
    Temat: Re: czy kwalifikuje sie do 50% KUP w UoD?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Dec 2004, piotrek wrote:
    [...]
    >+ 1.kwalifikuja sie te czynnosci do 50% KUP ? (wg mnie tak)
    >+ 2.co powinna miec taka umowa "niestandardowego"?

    ...pojawiała się teza (namiar na "w prasie" AFAIR był na grupie) że
    jako iż 50% przysługuje *nie* z tytułu umów "osobistych" ale
    "sprzedaży praw majątkowych" - to tym samym (jako podlegające
    innemu punktowi listy źródeł przychodu z ustawy "dochodowej")
    są one wyłączone ze zwolnienia z VAT z art. 15.3.3 ustawy VAT
    (zresztą i tak niejasnego :().

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-18 17:30:23
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cq251v$10q$1@inews.gazeta.pl>,
    "piotrek" <p...@g...pl> wrote:

    > 3.czy jesli fotograf da mi fotografie wykonane np. 3 lata wczesniej to bedzie
    > ok?

    Je?li nadal ma do nich prawa maj?tkowe, to nie widz´ przeciwwskaza?.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-01-18 17:36:09
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    "piotrek" <p...@g...pl> wrote:

    > 3.czy jesli fotograf da mi fotografie wykonane np. 3 lata wczesniej to bedzie
    > ok?

    Jeśli nadal ma do nich prawa majątkowe to tak.