  • 1. Data: 2003-04-22 19:56:11
    Temat: czy mozna odliczyc krzeslo rehabilitacyjne
    Od: f...@p...onet.pl

    witam,
    moja mama ma II gr inwalidzka.dostala ja kiedys za gruzlice.ja kupilam sobie
    krzeslo do komputera na jej nazwisko.na favat mam napisane krzeslo
    rehabilitacyjne.w fabryce powiedzieli ze mozna je sobie odliczyc.
    czy tak jest faktycznie?czy mozna sie podczepic pod ten punkt z broszury
    info.us"odliczeniu od dochodu podlegaja wydatki poniesione na zakup i naprawe
    indywid.sprzetu,urzadzen i narzedzi techn.niezbednych w rehabilitacji oraz
    ulatwiajacych wykonywanie czynnosci zyciowych stosownie do potrzeb
    wynikajacych z niepelnosprawnosci"
    jesli wiecie pomozcie
    z gory dziekuje
    agnieszka