  • 1. Data: 2003-04-22 17:31:24
    Temat: Korekta???
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Firma nie wystawiła mi do 30.03.2003 pit-8b

    Po moim telefonie na początku kwietnia
    przed świętami przysyłają ....
    KOREKTĘ pit-8B
    Jak to mam traktować i co o tym myśleć tym bardziej że rozliczyłem się juz w
    US

  • 2. Data: 2003-04-22 18:53:24
    Temat: Re: Korekta???
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KOREKTĘ pit-8B
    > Jak to mam traktować i co o tym myśleć tym bardziej że rozliczyłem się juz
    -----------------------------------
    Jeśli do zeznania rocznego nie uwzględniłeś tego dochodu to zrób korektę .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-23 09:41:59
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Ale ale

    1) po pierwsze do czego jest ta korekta
    2) po drugie jest przepis, że do 31.03 powinienem dostać Pit 8b
    3) po trzecie kwoty na korekcie są wyższe niż były wypłacone w
    rzeczywistości
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-04-23 09:58:46
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > 2) po drugie jest przepis, że do 31.03 powinienem dostać Pit 8b
    > 3) po trzecie kwoty na korekcie są wyższe niż były wypłacone w
    OK ja nie wnikam w to co ty masz na tym picie tylko odpowiedziałam że jeśli
    nie ująłeś danych z tej umowy do rocznego to musisz to zrobić i to w formie
    korekty.
    To dlaczego ci zrobili korektę do tego czego nie dostałeś nie wiem a może
    oni wysłali lub tak im sie wydaje.Dane zmienili no to jednak spróbuj
    wyjaśnić z firmą .Oczywiści firma ma określone obowiązki wysłania PIT ale ty
    niestety też masz obowiązek dokonać rozliczenia rocznego i uwzględnienia
    wszystkich uzyskanych dochodów .
    Uważam że firma zawaliła ale spróbuj to wyjaśnić .
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-23 18:54:46
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Sławek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 2) po drugie jest przepis, że do 31.03 powinienem dostać Pit 8b
    > 3) po trzecie kwoty na korekcie są wyższe niż były wypłacone w

    korekta jest do poprzednio wydanego za 2002 r. formularza PIT 8b, i taką
    korektę wysłali zapewne również do Twojego US. Korekta może być IMHO
    zrobiona po terminie. Pomyłki należy prostować.
    Jeśli jesteś pewien pkt. 3 to IMHO nie powinieneś robić korekty swojego
    PITu, ale najlepiej dogadaj się z firmą, co mieli na myśli, ustal stan
    faktyczny i zażądaj poprawnego PITu 8B

    Magda