  • 1. Data: 2003-07-08 21:14:47
    Temat: czy mozna przerobic busa osobowego na ciezarowego?
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    czy mozna przerobić busa-forda Transita osobowego (jest zarejestrowany jako
    osobowy) na ciezarowy, aby moc odliczac VAT od paliwa?

  • 2. Data: 2003-07-09 06:42:20
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "mm0101" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy mozna przerobić busa-forda Transita osobowego (jest zarejestrowany
    jako
    > osobowy) na ciezarowy, aby moc odliczac VAT od paliwa?
    ------------------------
    W ustawie jest określone że da sie odliczyć Vat od paliwa do samochodów
    osobowych i ciężarowych do 500kg tylko czy sama przeróbka wystarczy cos da
    nie wiem myśle że musiałbyś mieć przerejestrwanie na ciężarowy ale tak
    naprawde to raczej gdybam niż wiem.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-07-09 06:46:41
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osobowych i ciężarowych do 500kg tylko czy sama przeróbka wystarczy cos da
    > nie wiem myśle że musiałbyś mieć przerejestrwanie na ciężarowy ale tak
    Sory miało być nie da się odliczyć chyba jeszcze śpie.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-07-09 07:40:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2003, Wiola Pikorska wrote:
    [...]
    >+ W ustawie jest określone że da sie odliczyć Vat od paliwa do samochodów
    >+ osobowych i ciężarowych do 500kg

    No to tym razem ja :) - miało chyba być "nie da" ?

    >+ tylko czy sama przeróbka wystarczy

    Mi się *zdaje* że po zmianie przepisów istotny jest zapis
    homologocyjny lub jakoś tak.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-07-09 08:15:44
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Wed, 9 Jul 2003, Wiola Pikorska wrote:
    > [...]
    >
    > No to tym razem ja :) - miało chyba być "nie da" ?

    Przejmuje krytyke ale się poprawiłam w drugim posicie

    > Mi się *zdaje* że po zmianie przepisów istotny jest zapis
    > homologocyjny lub jakoś tak.

    Co do odliczenie Vat od paliwa nie ma warunku homologacji .A może jest jakaś
    zmiana w tym roku ?
    Wiola

  • 6. Data: 2003-07-09 08:17:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    > [...]
    >

    > No to tym razem ja :) - miało chyba być "nie da" ?

    > Mi się *zdaje* że po zmianie przepisów istotny jest zapis

    Gdzie, Gotfrydzie, gdzie jest ten zapis dotyczący odliczania VAt od
    *paliwa* który wiąże to prawo z homologacją.

    Maddy zaciera rączki ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-07-09 09:45:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ > homologocyjny lub jakoś tak.
    >+
    >+ Co do odliczenie Vat od paliwa nie ma warunku homologacji .

    ...odszczekuję !!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-07-09 09:46:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ > Mi się *zdaje* że [...]
    >+ Gdzie, Gotfrydzie, gdzie jest ten zapis [...]
    >+ Maddy zaciera rączki ;-)

    ...no patrzcie jak się na mnie rzuciły !! :)
    Oczywiście, mój błąd :(

    pozdrowienia, Gotfryd