  • 1. Data: 2003-07-08 19:37:42
    Temat: zmiany z refinasowaniu nauki zawodu ucznia
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    witajcie
    :)
    ostatnio obilo mi sie o uszy
    ze wkrotce maja zostac wprowadzone zmiany w refinansowaniu nauki zawodu
    uczniow
    ?
    gdzie ewentualnie moge o tym poczytac
    lub jeszcze lepiej
    jednym zdaniem bo tak zapewne bedzie bardziej zrozumiale dla mnie
    :)
    aha
    prowadze dzialalnosc handlowa
    jestem na VAT
    rozliczam sie w formie zryczaltowanego podatku dochodowego
    mam wszystkie uprawnienia (mistrz w zawodzie + kurs pedagogiczny )
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2003-07-10 14:53:16
    Temat: Re: zmiany z refinasowaniu nauki zawodu ucznia
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

  • 3. Data: 2003-07-10 22:33:12
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ryszard G." <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zatrudnij ucznia i PUP _może_ da ci refundację.
    >
    > Rządzący naszym krajem doszli do wniosku, że dotychczasowa "refundacja za

    :)
    dziekuje
    zaraz zlukam
    :)
    wlazlem pod wskazany adres
    sciagnalem plik pdf ( tekst aktu)
    Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29
    maja 2003 r. w sprawie refundowania ze środków Funduszu Pracy wynagrodzeń
    wypłacanych młodocianym pracownikom zatrudnionym przez pracodawców na
    podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego oraz składek na
    ubezpieczenia społeczne od refundowanych wynagrodzeń ale....
    mam same krzaczki
    i nie moge sie doczytac
    czy uczen w zawodzie sprzedawcy w handlu detalicznym
    kwalifikuje sie do refundacji
    :)
    w przypadku gdyby nie obejmowalo
    to zastanawiam sie
    jak jest z refundacja wstecz
    ?
    od wrzesnia ubr mam ucznia
    o ktorego nie wystepowalem jeszcze do PUP o refundacje
    robilem to dotychczas raz do roku
    po roku praktyki
    :)

  • 4. Data: 2003-07-11 10:32:52
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

> [...]
    > podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego oraz składek na
    > ubezpieczenia społeczne od refundowanych wynagrodzeń ale....

    zobacz dziennik ustaw na
    www.abc.com.pl

    > czy uczen w zawodzie sprzedawcy w handlu detalicznym
    > kwalifikuje sie do refundacji

    W każdym województwie jest inaczej. Listę przygotowuje Woj.UP.
    W lubuskim za ucznia refundują. Jak w Twoim, nie wiem ?

> [...]
    > ?
    > od wrzesnia ubr mam ucznia
    > o ktorego nie wystepowalem jeszcze do PUP o refundacje

    Nowy wniosek o refundację składa się _z góry_ do 30 września.

    Pisałem, że do tej pory było wyjątkowo prosto, ale teraz już nie jest :-(

    Ryszard

    PS Pomijam zawiłości koniecznego oświadczenia o uzyskanej pomocy publicznej z
    np. tytułu kredytów, pożyczek czy rozłożenia zapłaty podatku na raty.