  • 1. Data: 2004-04-28 16:58:16
    Temat: czy odliczenia 90 letniego emeryta trzeba dokumentowac?
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Dziadek prosil mnie o pomoc w wypelnieniu PITa ... ma 90 lat i jedynym jego
    zrodlem utrzymania jest emerytura , uslyszal gdzies, ze moze wypelnic pit/O
    i odliczyc sobie okolo 2 tys zlotych ... podobno nie dokumentujac tego ze
    wzgledu na wiek ... czy ktos o slyszal o czyms takim?

    wojteG

  • 2. Data: 2004-04-28 17:43:03
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    wojteg wrote:

> [...]
    > i odliczyc sobie okolo 2 tys zlotych ... podobno nie dokumentujac tego ze
    > wzgledu na wiek ... czy ktos o slyszal o czyms takim?

    zapomnij.

  • 3. Data: 2004-04-29 06:48:00
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Jesli dziadek ma I grupe inwalidzka np jest niewidomy to moze odpisac kwote
    2280 zl z tego dostanie zwrot ok. 440 zl. NIe chodzi tu o wiek dziadka ale o
    to zeby mial orzeczenie o stopniu inwalidztwa. Jesli ma psa przewodnika albo
    samochód to tez moze bez rachunków odpiczyc ta kwote. O tym wszystkim pisza
    w Broszurce do rozliczania PIT-a zal. O.strona 2. nazywa sie to ulga na cele
    rechabilitacyjne.
    Zapraszam do lektury
    TH
    Uzytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisal w wiadomosci