  • 1. Data: 2004-04-28 16:11:13
    Temat: znalazl ktos moze nowa ustawe o VAT?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Jezeli tak prosilbym o dokladny link, bo ja sie doszukac nie moge, ani na
    sejmowej stronie, ani po za nia

    P.

  • 2. Data: 2004-04-28 16:57:37
    Temat: Re: znalazl ktos moze nowa ustawe o VAT?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > Jezeli tak prosilbym o dokladny link, bo ja sie doszukac nie moge, ani na
    > sejmowej stronie, ani po za nia

    Cóz - nie dowiezli ci googla?
    http://tinyurl.com/2nm2k

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-04-28 19:20:41
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości
    > Jezeli tak prosilbym o dokladny link, bo ja sie doszukac nie moge,
    > ani na sejmowej stronie, ani po za nia

    www.infor.pl polecam
    na głównej stronie jest link do serwisu płatnego

    ta ustawa jest dostępna całkowicie bezpłatnie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-04-29 09:05:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > Jezeli tak prosilbym o dokladny link, bo ja sie doszukac nie moge, ani
    na
    : > sejmowej stronie, ani po za nia
    :
    : Cóz - nie dowiezli ci googla?
    : http://tinyurl.com/2nm2k
    :

    nie uznaje googla, szukalem na stronach sejmowych

    dziekuje i pozdrawiam

    Ps.
    Krotkie, spodziewalem sie czegos w rodzaju 400 stron :) a nie 30, mniej
    drukowania bedzie :)