  • 11. Data: 2006-12-03 10:17:49
    Temat: Re: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "Robert R." <d...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ekssa8$dqj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeśli skończy Ci się tusz koloorowy i kupisz drugi w koszty, to pachnąca czy ta
    druga?

    Normalne KUP. Choćby dlatego, że drukarka w niektórych okolicznościach
    składa kolor czarny z CMYK lub CMY. ;-)
    Ten problem mnie akurat nie dotyczy, bo u nas zużywa się wszystko.
    Co nie zmienia meritum - czy US wyrzuci pendrive z funkcją MP3, jeśli ów
    będzie zapisany jako "odtwarzacz MP3".
    Jako przedsiębiorca mogę słuchać radia i znajomość informacji gospodarczych
    jest mi potrzebna. A nawet reklam mogę słuchać. Podobnie w odtwarzaczu MP3 -
    słucham sobie reklam radiowych - nagranych uprzednio. Bez problemu mógłbym
    kupić TV, projektor, czy cokolwiek innego - zajmujemy się reklamą.
    Ale - kontrola jest papierkologiczna, a na fakturze byłby "odtwarzacz mp3",
    a to się zaraz z rozrywką kojarzy.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    A niby po co spotykać się z kimś na żywo, jeśli nie do rżnięcia? Wszystko

  • 12. Data: 2006-12-04 15:38:36
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    -ZED- napisał(a):
    > Kupiłem odtwarzacz MP3, a dokładniej pendrive z funkcją radia
    > i odtwarzacza MP3. ;-)
    > Pytanie - czy mogę toto bezpiecznie wrzucić w koszty

    nie zapomnij również w koszty wpisać abonamentu RTV

    andy_nek

  • 13. Data: 2006-12-04 19:24:10
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie zapomnij również w koszty wpisać abonamentu RTV

    A to jest jakiś problem z wpisaniem tegoż? Bo nie rozumiem,
    co chciałeś wyrazić tak troszcząc się o moją pamięć. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    >jak sie nazywaja butki z malymi cholewkami, na 7 liter?
    sandały! ;-)

  • 14. Data: 2006-12-05 00:33:36
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości
    > A to jest jakiś problem z wpisaniem tegoż? Bo nie rozumiem,
    > co chciałeś wyrazić tak troszcząc się o moją pamięć. ;-)

    Masz telefon komórkowy z aparatem fotograficznym?
    A do czego aparat ?
    Szpiegowski znaczy się. Bomby bendzierz wysadzał terorysto jeden.
    Masz telefon komórkowy z radioodbiornikiem ?
    A po co radio ?
    Rzeby sygnał wysadzenia bąby odebrał ? A kysz...
    Masz telefon komórkowy z możliwością odbioru TVN24?
    A dlaczego....?
    Żeby zobaczyć czy news o ataku już podają. A feeee...
    Zapobiegajmy posiadaczom potencjalnych (a morze kinetycznych) nażędzi
    zbrodni.
    :-)

  • 15. Data: 2006-12-05 08:13:50
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "lwh" <...@v...pl> napisał w wiadomości news:el2ep8$rc1$1@news.onet.pl...

    > Zapobiegajmy posiadaczom potencjalnych (a morze kinetycznych) nażędzi
    > zbrodni.
    > :-)

    Nie kumasz istoty problemu. To nie "pendrive", czy też "pendrive z mp3",
    tylko "odtwarzacz mp3" - i nie chce być inaczej, bo tak im na magazynie
    siedzi. Trzeba zmienic magazyn. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Na to tylko czekał żółw, jak błyskawica rzucił się na podstawę drabiny...

  • 16. Data: 2006-12-05 08:40:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Dec 2006, -ZED- wrote:

    > Hej!
    >
    > "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A to jest jakiś problem z wpisaniem tegoż? Bo nie rozumiem,
    > co chciałeś wyrazić tak troszcząc się o moją pamięć. ;-)

    Pewnie to, że posiadanie "firmowego" radia wyjdzie nawet w średnim
    okresie czasu drożej niż cała wartość tego PenDrive.
    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament.htm

    Od "firmowych" odbiorników abonament płaci się *od każdej sztuki*.
    http://ww2.tvp.pl/3379.dzialy
    (ramka "ABONAMENT W FIRMIE")

    Czyli oprócz tego abonamentu który już się płaci raz (od dowolnej
    ilości radioodbiorników i/lub telewizorów wykorzystywanych
    na cele osobiste) dodatkowy abonament od *tego* radioodbiornika.
    Chyba że coś zmieniono o czym nie wiem.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2006-12-05 21:18:13
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie to, że posiadanie "firmowego" radia wyjdzie nawet w średnim
    > okresie czasu drożej niż cała wartość tego PenDrive.
    > http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament.htm

    O cholera. Dzięki. Nie kupuję tego pendrive. Kupię taki bez radia. ;-)

    Hmmm - a co z samochodami "na firmę" z zamontowanym radiem? Też?
    <nie mam takiego, jakby ktoś sie zastanawiał>

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >

  • 18. Data: 2006-12-05 23:05:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Dec 2006, -ZED- wrote:

    > Hmmm - a co z samochodami "na firmę" z zamontowanym radiem? Też?

    Przypuszczam że większość prowadzących DG nie bierze pod uwagę
    że jest taki skutek uboczny. Jeśli KRRiTV wydębi od ustawodawcy
    jakiś skuteczny środek egzekucyjny, to kilku pierwszych głośno
    zapłacze (następni dowiedzą się z prasy i czym prędzej powyrzucają
    radia z aut, podpadając nieopatrzenie dla odmiany pod kasę
    fiskalną ;))

    > <nie mam takiego, jakby ktoś sie zastanawiał>

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2006-12-06 07:41:12
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

> [...]
    > zapłacze (następni dowiedzą się z prasy i czym prędzej powyrzucają
    > radia z aut, podpadając nieopatrznie dla odmiany pod kasę

    Ja serio nie mam radia w samochodzie na firmę. Użytkuję prywatny
    z radiem. Natomiast - jak to jest - jakbym miał radio i je sprzedał,
    to co ma do tego kasa fiskalna? Nie sprzedaję RTV, więc nie wiem, ale
    mnie zaciekawiłeś.

  • 20. Data: 2006-12-06 09:16:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 04 Dec 2006 16:38:36 +0100, Andrzej Kłos napisał(a):

    > nie zapomnij również w koszty wpisać abonamentu RTV

    Cytat z http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df

    "Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio, radio
    samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru odbiornika nie
    mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak: komputery, telefony komórkowe itp.,
    ponieważ ich głównym przeznaczeniem nie jest odbiór programów radiowych i
    telewizyjnych."