  • 21. Data: 2006-12-06 17:55:37
    Temat: Re: czy odtwarzacz mp3 można wrzucić w koszty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Dec 2006, -ZED- wrote:

    > Ja serio nie mam radia w samochodzie na firmę. Użytkuję prywatny
    > z radiem. Natomiast - jak to jest - jakbym miał radio i je sprzedał,
    > to co ma do tego kasa fiskalna?

    Może przesadziłem :) ale zaostrzono wymogi wobec kasy dla sprzętu
    elektronicznego - a przecież żadna firma nie połakomi się na
    używane radio, więc sprzedać praktycznie można je tylko OF.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2006-12-08 00:36:59
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    -ZED- wrote:

    > kupić TV, projektor, czy cokolwiek innego - zajmujemy się reklamą.
    > Ale - kontrola jest papierkologiczna, a na fakturze byłby "odtwarzacz mp3",

    No więc od czasu do czasu przygotowujesz zapewne reklamy w formacie
    dźwiękowym - i potrzebujesz je demonstrować klientom. Nie masz pewności,
    czy będą posiadać sprzęt potrzebny do odtworzenia reklam (które
    nagrywasz w formacie mp3), więc wozisz go na prezentacje ze sobą. Nie
    mówiąc już o tym, że często jesteś w ruchu i masz dużo materiału
    dźwiękowego do przesłuchania. Trochę kreatywności potrzeba, jak się w
    reklamie pracuje...

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 23. Data: 2006-12-08 09:38:03
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "Arkadiusz Dymek" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > dźwiękowego do przesłuchania. Trochę kreatywności potrzeba, jak się w reklamie
    pracuje...

    Ta. Nie zajmujemy się ATL wcale. I tu nie chodzi o nasza kreatywność,
    tylko kreatywność urzędnika US. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    A marcepan nazywa się pasztet z migdałów, o. <Ewa Pawelec>

  • 24. Data: 2006-12-08 09:39:30
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Może przesadziłem :) ale zaostrzono wymogi wobec kasy dla sprzętu
    > elektronicznego - a przecież żadna firma nie połakomi się na
    > używane radio, więc sprzedać praktycznie można je tylko OF.

    I co się wtedy dzieje? Bo właśnie chcę sprzedać moje używane komputery,
    aparat, itp i mnie zaniepokoiłeś. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Gdy byłem mały, ukradłem książkę pornograficzną napisaną Braillem