  • 1. Data: 2004-07-05 14:00:52
    Temat: czy to jest oddelegowanie?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Moja żona jest zatrudniona w zakładzie pracy w miejscowości A. Ale prace
    wykonuje w zakładzie w miejscowości B (w której też mieszkamy). Na okres
    wakacji musi jeździć do miejscowości A.
    Czy taki układ - praca w innej miejscowości na wakacjach - to jest
    oddelegowanie?
    Interesuje mnie to ponieważ żona karmi piersią a wg kodeksu pracy
    pracownicy karmiącej nie wolno oddelegować do innej miejscowości.

    --
    Pawełj

  • 2. Data: 2004-07-06 10:07:33
    Temat: Re: czy to jest oddelegowanie?
    Od: "elw" <e...@n...com.pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ccbmul$4i4$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Moja żona jest zatrudniona w zakładzie pracy w miejscowości A.
    Rozumiem, ze w umowie o pracę jako miejsce wykonywania pracy ma podaną
    miejscowość A?

    > Ale prace wykonuje w zakładzie w miejscowości B (w której też mieszkamy).
    Jeśli w umowie o pracę ma określoną miejscowość A to teoretycznie o
    odelegowaniu mówimy, gdy praca jest wykonywana w innej miejscowości niż A.
    Wyjątek jednak stanowi miejsce zamieszkania, wtedy nie będzie - delegacji.

    > Na okres wakacji musi jeździć do miejscowości A.
    > Czy taki układ - praca w innej miejscowości na wakacjach - to jest
    > oddelegowanie?
    Nie, jeśli w umowie o pracę ma miejscowość A wpisaną jako miejsce pracy.

    Justyna