  • 1. Data: 2004-07-05 13:46:48
    Temat: Wdowa\renta rodzinna a składka ZUS (ryczałt)
    Od: "Bumbastik" <...@...pl>

    Witam, właśnie próbuję swoich sił zakladając własną działalność - handel na
    ryczałcie.
    Jestem młodą wdową z dzieckiem. Oboje mamy rentę rodzinną po mężu i podobno
    w związku z tym przysługuje mi zwolnenie z opłacania całej składki ZUS, a
    muszę tylko płacić składkę zdrowotną. Tak stwierdziła znajoma księgowa ( nie
    umiała jednak powiedzieć gdzie to ustawodaca napisał ). Czy ktoś coś wie na
    ten temat, gdzie rozwiać wątpliwości ?