  • 1. Data: 2004-04-25 09:38:36
    Temat: czy trzeba sie rozliczac?
    Od: "Jaroslaw Puchala" <y...@y...no-ip.org>

    Witam!

    Mam pewien problem, byłem zatrudniony w 2003 na umowę zlecenie,
    wynagrodzenie 144 zeta, ale nie mam PITa-8B od pracodawcy tylko jakiś
    świstek. I tu mam pytanie jak mam to rozliczyć, czy może nie trzeba tego
    rozliczac?

    Pozdrawiam
    Jaroslaw Puchala

  • 2. Data: 2004-04-25 09:43:26
    Temat: Re: czy trzeba sie rozliczac?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Jaroslaw Puchala" <y...@y...no-ip.org> wrote in message
> [...]
    > wynagrodzenie 144 zeta, ale nie mam PITa-8B od pracodawcy tylko jakiś
    > świstek. I tu mam pytanie jak mam to rozliczyć, czy może nie trzeba tego

    nie otrzymałeś pita, bo takie drobne zlecenia były opodatkowane ryczałtem,
    zleceniodawca zapłacił podatek i koniec, w picie 37 za 2003 rok sie tego nie
    uwzględnia.

    W 2004 roku natomiast zniesiono ryczałtowe opodatkowanie takich drobnych
    zleceń, więc jeżeli w tym roku otrzymasz wynagrodzenie w takiej kwocie, to
    PITa już będzeisz musiał dostać od zleceniodawcy i oczywiście samemu się też
    rozliczyć.

    Magda

  • 3. Data: 2004-04-25 09:52:53
    Od: "Jaroslaw Puchala" <y...@y...no-ip.org>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > PITa już będzeisz musiał dostać od zleceniodawcy i oczywiście samemu się

    Dzięki bardzo za szybką odpowiedź, oczywiście w tym roku będę się musiał
    rozliczać, bo jestem już na umowę o pracę zatrudniony i nie będzie to już
    tak niska kwota :)

    Pozdro