  • 1. Data: 2003-03-27 12:30:29
    Temat: czy wydatek na odkurzacz to KUP?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Czy odkurzacz mogę wrzucić w KUP?
    np. majac na wzgledzie utrzymywanie czystosci w biurze, co sprzyja dobremu
    nastrojowi moich klientów

    Dzieki
    Smerf

  • 2. Data: 2003-03-27 13:31:28
    Temat: Re: czy wydatek na odkurzacz to KUP?
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy odkurzacz mogę wrzucić w KUP?
    > np. majac na wzgledzie utrzymywanie czystosci w biurze, co sprzyja dobremu
> [...]
    Nie jestem fachowcem w tej kwestii, ale myślę, że tak. Oczywiście przy
    ewentualnej kontroli będziesz musiał udowodnić, że sam lub ktoś z
    pracowników sprzątacie biuro a nie wynajęta firma, która ma swój sprzęt. Ja
    np. fv za czyszczenie odzieży (pracuję w garniturze) księguję bez problemu.

    remek

  • 3. Data: 2003-03-27 14:14:00
    Temat: Re: Re: czy wydatek na odkurzacz to KUP?
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Thu, 27 Mar 2003 14:31:28 +0100, "Remek Halicki"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >np. fv za czyszczenie odzieży (pracuję w garniturze) księguję bez problemu.

    Czy ten garnitur to jest coś a la firmowy mundurek najlepiej z logiem
    firmy? Jeżeli tak to w porządku w przeciwnym wypadku "księguje bez
    problemu" za rok czy dwa może się zamienić w "kontrola wyrzuciła mi
    koszty, ratunku, co robić?" zwłaszcza, że sprawa garniturów używanych
    w pracy już jakiś czas temu była w zasięgu zainteresowania fiskusa i
    uznane to zostało za wydatki całkowicie osobiste.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2003-03-27 14:51:58
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

> [...]
    > w pracy już jakiś czas temu była w zasięgu zainteresowania fiskusa i
    > uznane to zostało za wydatki całkowicie osobiste.

    Jak na razie (kontrola w grudniu 2002) nie miałem z tym żadnych problemów -
    oby tak było w przyszłości. A racja, że garnitur to taki "roboczy mundurek".

    remek