  • 1. Data: 2003-10-13 11:44:30
    Temat: czy wzrośnie podatek Vat na art. dziecięce???
    Od: "green" <g...@t...pl>

    Witam,

    Gdzieś obiło mi się o uszy, że od nowego roku ma wzrosnąć podatek VAT na
    art. dziecięce do 22%. Dotyczy to między innymi wózków itp.

    Czy faktycznie jest to już informacja pewna?

    Pytam bo na początku roku przybędzie nam nowy członek rodziny i zastanawiam
    się, czy kompletować już wyprawkę w związku z tym VAT-em czy się wstrzymać.

    Z góry dziękuję za cenne informacje.
    Pozdrawiam,
    Green

  • 2. Data: 2003-11-16 23:25:13
    Temat: Re: czy wzrośnie podatek Vat na art. dziecięce???
    Od: LukaszT <uknowwho@(remove.it)wp.pl>

    "green" <g...@t...pl> wrote in news:bme35n$a8p$1@topaz.icpnet.pl:

    [...]
    > Gdzieś obilo mi sie o uszy, ze od nowego roku ma wzrosnąc podatek VAT
    > na art. dzieciece do 22%. Dotyczy to miedzy innymi wózków itp.

    [...]
    > Pytam bo na początku roku przybedzie nam nowy czlonek rodziny i
    > zastanawiam sie, czy kompletowac juz wyprawke w związku z tym VAT-em
    > czy sie wstrzymac.
    [...]

    Jestem w podobnej sytuacji. Czy ktos ma informacje jak to bedzie z tym vat'em?

    Pozdr,
    Lukasz