  • 1. Data: 2003-10-13 12:07:12
    Temat: VAT za kwiecien - pomylka
    Od: Mirek <a...@m...pl>

    Witam,
    Drukowalem sobie w niedziele moje ksiegi i wyszlo mi, ze w
    kwietniu pomylilem sie i zaplacilem o 22 zl Vatu mniej.
    Czy przyjmuja w urzedach korekty deklaracji po pol roku ?
    Czy dostane za to jakas kare ?

    Mial ktos taki przypadek ?

    --
    Pozdrawiam Mirek

  • 2. Data: 2003-10-13 12:12:24
    Temat: Re: VAT za kwiecien - pomylka
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Uzytkownik "Mirek" <a...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > kwietniu pomylilem sie i zaplacilem o 22 zl Vatu mniej.
    > Czy przyjmuja w urzedach korekty deklaracji po pol roku ?

    Blad masz w delaracji czy tylko we wplacie .?
    Jesli w jednym i drugim to rób korekte nalicz odsetki i wplacaj i czynny zal
    i masz szanse ze przejdzie bez bólu.
    Wiola