  • 1. Data: 2014-03-01 00:42:22
    Temat: czym jest przychod?
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    witam,
    wypelniam poraz pierwszy pit11 i ostatni.
    mam pytanie czy w polu Przychod ze stosunku pracy mam wpisac kwote totalna brutto
    (wraz ze skladami spolecznymi pracownika) czy jest to wynagrodzenie zasadnicze
    (rozumiem jako kwote do opodatkowania po odjeciu kosztow uzyskania).

    Grzebie po instrukcjach i wszedzie jest tak napisane zeby nie byc pewnym rozwiazania.

    createmodeon

  • 2. Data: 2014-03-01 08:58:33
    Temat: Re: czym jest przychod?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Feb 2014, createmodeon wrote:

    > witam,
    > wypelniam poraz pierwszy pit11 i ostatni.
    > mam pytanie czy w polu Przychod ze stosunku pracy mam wpisac kwote totalna brutto

    To jest właśnie przychód.
    Z "totalnie brutto" można by się kłócić ;) (skoro istnieją wydatki nie
    wykazywane w ogóle po stronie pracownika, tzw "składki pracodawcy")

    [...]
    > czy jest to [...] (rozumiem jako kwote do opodatkowania po odjeciu kosztow
    uzyskania).

    A to jest dochód (ściślej, "dochód do opodatkowania", bo nie tylko koszty
    są odjęte, ale również kwoty odliczeń od podstawy opodatkowania)

    > Grzebie po instrukcjach i wszedzie jest tak napisane zeby nie byc pewnym
    rozwiazania.

    Poszukaj definicji słowa "dochód" :) (wyjdzie czym różni się od
    przychodu i rozjaśni sytuację)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-03-01 13:20:02
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    W dniu sobota, 1 marca 2014 08:58:33 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > To jest właśnie przychód.
    >
    > Z "totalnie brutto" można by się kłócić ;) (skoro istnieją wydatki nie
    >
    > wykazywane w ogóle po stronie pracownika, tzw "składki pracodawcy")

    super!