  • 1. Data: 2014-02-25 10:43:58
    Temat: korekta PITu z PIT z UP
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    złożyłem PIT 37, ale zapomniałem, że coś tam jeszcze dostawałem z Urzędu
    Pracy...

    dwa pytania:
    1. jak składa sie korektę PITu 37
    2. jak wypełnić PIT 37 danymi z PITu 11 z UP?
    w tym picie są jakieś pozycje nie wymienione na PIT37, może mam je wpisać w
    pozycje "INNE dochody nie wyminione w punktach 1-4"?
    w PIT 11 z UP mam wypłenione pola 52 53 54 i 77, jak mam je wpisać do PIT37?

    HELP!

  • 2. Data: 2014-02-25 11:11:42
    Temat: Re: korekta PITu z PIT z UP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2014, tusk, donald tusk wrote:

    > dwa pytania:
    > 1. jak składa sie korektę PITu 37

    Tak samo jak pierwszy PIT, tylko z zaznaczoną kostką "korekta".
    Do tego powinno być wyjaśnienie przyczym korekty, własnymi słowami,
    z tym że pismo powinno zawierać dane wymagane dla podatków (dane
    podatnika, z adresem, NIP, datę i podpis).
    (tak, to było tylko jedno pytanie :))

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-02-25 21:54:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Feb 2014 11:11:42 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >z tym że pismo powinno zawierać dane wymagane dla podatków (dane
    >podatnika, z adresem, NIP, datę i podpis).
    PESEL chyba powinien w niektórych przypadkach wystarczyć? :)

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 4. Data: 2014-02-25 22:37:21
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > z tym że pismo powinno zawierać dane wymagane dla podatków (dane
    > podatnika, z adresem, NIP, datę i podpis).

    Przeciętny szary podatnik nie ma już NIPu. :)

    MJ

  • 5. Data: 2014-02-25 22:47:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-25 22:37, Michał Jankowski pisze:

    > Przeciętny szary podatnik nie ma już NIPu. :)

    Przeciętny to akurat (jeszcze) ma.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-02-25 22:57:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-02-25 22:47, Liwiusz pisze:

    > Przeciętny to akurat (jeszcze) ma.

    Co to dla ciebie jest przeciętny?

    Pracownicy najemni plus emeryci i bezrobotni to chyba jednak większość
    jest, nie?

    MJ

  • 7. Data: 2014-02-25 23:00:13
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 25-02-2014 22:57, Michał Jankowski pisze:

    > Co to dla ciebie jest przeciętny?
    >
    > Pracownicy najemni plus emeryci i bezrobotni to chyba jednak większość
    > jest, nie?

    Wiekszosc z wymienionych juz swego czasu NIP dostala.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2014-02-26 00:04:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-02-25 23:00, elephanto pisze:

    > Wiekszosc z wymienionych juz swego czasu NIP dostala.

    Ale im go odebrano.

    MJ

  • 9. Data: 2014-02-26 11:00:18
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a coś na temat?

  • 10. Data: 2014-02-26 23:44:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-26 00:04, Michał Jankowski pisze:

    > Ale im go odebrano.

    W jaki sposób?

    --
    Liwiusz