  • 11. Data: 2002-04-23 08:47:35
    Temat: Re: deklaracja VAT-7 wydruk z komputera ??
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3CC50723.7000803@inzbud.pl...
    Prokom przejmie obsługę
    > Wypluj to słowo. Tfu.. teraz nie bede mogła
    zasnąc ;-)))

    To nie ja powiedzialem a mości hrabia :-)

    jakos tak zapowiadają
    > mozliwość
    chyba tez) przez internet

    > Hmm... ja nie wiem czy to jest ułatwienie. W tej
    chwili, jeżeli
    > składam deklaracje w terminie i płace podatek,
    to dostaję
    > zaświadczenie o niezaleganiu w 7 dni, a jak
    ładnie poprosze, to w 3.
    > A w Grudziądzu ostatnio wyszło na jaw że do
    systemu zusowskiego "nie
    > weszły" deklaracje połowy grudziądza za listopad
    wysyłane
    > teletransmisją

    ?!?!?!?! a ludziska pewnie otrzymali
    potwierdzenie elektroniczne że plik poprawny itd.
    ?

    > nie mówiąc juz kwiatkach typu: niezarajastrowany
    przez
    > 2 lata pracownik, bo skaner przeczytał k jako ł
    w nazwisku i wszystko
    > sie rozjechał.

    Znam ten ból, nie moga się dokopać do dwóch moich
    deklaracji z 2000 r (za luty i maj i nie wysłali
    do II filaru), wysłali mi szczere przeprosiny i
    równie szczerze przyznali że nie są w stanie tego
    sprawdzić ;-))

    > A takie , za przeproszeniem, pierdułki, ptrafią
    opóźnić wydanie
    > zaświadczenia *o miesiąc* ! A przetag za 3
    tygodnie.

    Ech, widze że tkwię w błogim przeświadczeniu że
    elektroniczacja cos w tym kraju pomoże. A co do
    zaswiadczenia to robisz kserówki z wpłat na zus +
    wydruk potwierdzenia elektronicznego i na tej
    podstawie zus ci da zaświadczenie, przećwiczone w
    sytacji awaryjnej :-)

    > Znajomy znajomego, informatyk w US, na sama myśl
    o deklaracjach przez
    > internet dostaje drgawek.

    Musi wiedzieć cos co nam zwykłym śmiertelnikom do
    glowy nawet nie przyjdzie :-)

    Sark

  • 12. Data: 2002-04-23 08:50:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3cc51149@news.inet.com.pl...
    > ... teraz są zajęci papierami, a jak wejdzie
    transmisja internetowa, to
    > zajmą się nami ;-)

    :-)))

    Sark