  • 1. Data: 2002-04-22 11:12:49
    Temat: deklaracja VAT-7 wydruk z komputera ??
    Od: "Piaskowa P." <m...@i...pl>

    Czy moge wyslac do US wypelniona deklaracje VAT-7 wydrukowana z komputera, a
    nie na ich oryginalnym druku? Z tego co wiem to z deklaracjami ZUS to nie
    przejdzie, ale moze US jest bardziej tolerancyjny :)
    Jesli tak to moze jeszcze podpowiecie mi gdzie znalezc taki druk w sieci?
    Z gory wielkie DZIEKI.

  • 2. Data: 2002-04-22 11:48:41
    Temat: Re: deklaracja VAT-7 wydruk z komputera ??
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Piaskowa,

    W Twoim liście datowanym 22 kwietnia 2002 (13:12:49) można przeczytać:

    spokojnie na 100% możesz

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-04-22 19:19:58
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 22 kwi 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

> [...]
    >tolerancyjny :) Jesli tak to moze jeszcze podpowiecie mi gdzie znalezc
    >taki druk w sieci? Z gory wielkie DZIEKI.

    Uzywam formularzy IPS od kilku lat, teraz tez z Super Ksiegi Podatkowej
    FORMATu i nie ma problemow

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...

  • 4. Data: 2002-04-22 19:24:09
    Od: "M@rcin" <m...@i...pl>

    Całkiem przyzwoite są formularze http://www.ips-infor.com.pl/

  • 5. Data: 2002-04-22 23:41:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arjos" <a...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości
    29...
    > Uzywam formularzy IPS od kilku lat, teraz tez z
    Super Ksiegi Podatkowej
    > FORMATu i nie ma problemow

    na stronach Min. Finasów też chyba są

    Sark

  • 6. Data: 2002-04-23 05:53:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 13:12:49 +0200, "Piaskowa P."
    <m...@i...pl> napisałbył:

    >Czy moge wyslac do US wypelniona deklaracje VAT-7 wydrukowana z komputera, a
    >nie na ich oryginalnym druku? Z tego co wiem to z deklaracjami ZUS to nie
    >przejdzie, ale moze US jest bardziej tolerancyjny :)

    Na razie jeszcze można, ale do czasu aż Prokom przejmie obsługę US...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-04-23 06:14:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Na razie jeszcze można, ale do czasu aż Prokom
    przejmie obsługę US...

    :-)))

    W pakiecie dla małej przedsięborczości czy jakos
    tak zapowiadają mozliwość składania deklaracji pit
    i vat (i innych chyba tez) przez internet

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-23 07:02:59
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-23 08:14, Użytkownik Sark napisał:
    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Wypluj to słowo. Tfu.. teraz nie bede mogła zasnąc ;-)))

    > W pakiecie dla małej przedsięborczości czy jakos tak zapowiadają
    mozliwość
    > składania deklaracji pit i vat (i innych chyba tez) przez internet
    Hmm... ja nie wiem czy to jest ułatwienie. W tej chwili, jeżeli
    składam deklaracje w terminie i płace podatek, to dostaję
    zaświadczenie o niezaleganiu w 7 dni, a jak ładnie poprosze, to w 3.
    A w Grudziądzu ostatnio wyszło na jaw że do systemu zusowskiego "nie
    weszły" deklaracje połowy grudziądza za listopad wysyłane
    teletransmisją, nie mówiąc juz kwiatkach typu: niezarajastrowany przez
    2 lata pracownik, bo skaner przeczytał k jako ł w nazwisku i wszystko
    sie rozjechał.
    A takie , za przeproszeniem, pierdułki, ptrafią opóźnić wydanie
    zaświadczenia *o miesiąc* ! A przetag za 3 tygodnie.

    Znajomy znajomego, informatyk w US, na sama myśl o deklaracjach przez
    internet dostaje drgawek.

    Maddy (żeby nie było, uinternetowiona patologicznie :-))

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2002-04-23 07:44:27
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-23 09:47, Użytkownik Piotr K. napisał:

    > .... teraz są zajęci papierami, a jak wejdzie transmisja internetowa, to
    > zajmą się nami ;-)
    Cos jest w tej pokrętnej logice :-))
    To ja już wolę składac te papierki. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2002-04-23 07:47:50
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    ... teraz są zajęci papierami, a jak wejdzie transmisja internetowa, to

    Pozdrawiam
    Piotr
    http://www.inet.pl/pk/brv.htm