    From: "n...@o...pl" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: deklaracja VAT7
    Date: Sun, 2 Jan 2005 23:38:23 +0100

    Witam. Mam pytanie, czy w przypadku zarejestrowania się jako czynny płatnik
    VAT, muszę co mieiąc składac deklarację VAT 7, mimo, że nie uzyskałam żadnej
    sprzedaży? Być może to absurdalne pytanie, ale ktoś podpowiedział mi, że
    mimo, że nie rozliczam żadnej sprzedaży, bądź zakupu, muszę składać
    deklarację VAT 7 z wartością zerową. Proszę o odpowiedź, Marzena.