  • 1. Data: 2005-01-02 22:38:23
    Temat: deklaracja VAT7
    Od: "n...@o...pl" <n...@o...pl>

    Witam. Mam pytanie, czy w przypadku zarejestrowania się jako czynny płatnik
    VAT, muszę co mieiąc składac deklarację VAT 7, mimo, że nie uzyskałam żadnej
    sprzedaży? Być może to absurdalne pytanie, ale ktoś podpowiedział mi, że
    mimo, że nie rozliczam żadnej sprzedaży, bądź zakupu, muszę składać
    deklarację VAT 7 z wartością zerową. Proszę o odpowiedź, Marzena.

  • 2. Data: 2005-01-02 23:09:23
    Temat: Re: deklaracja VAT7
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

> [...]
    > mimo, że nie rozliczam żadnej sprzedaży, bądź zakupu, muszę składać
    > deklarację VAT 7 z wartością zerową. Proszę o odpowiedź, Marzena.

    Oczywiście, zero to zero, bardzo ważna wartość.....
    Jak nie złożysz deklaracji, to US się przyczepi.... albo przynajmniej
    powinien