  • 1. Data: 2008-03-20 08:19:37
    Temat: deklaracja vat - skladac, czy nie?
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    28 lutego nadano mi NIP oraz decyzje o vat.
    oba dokumenty odebralem 4 marca dopiero.
    zadnych zakupow vat ani sprzedazy w lutym nie bylo.
    czy musze skladac deklaracje vat za luty?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-03-20 08:56:34
    Temat: Re: deklaracja vat - skladac, czy nie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    bokomaru pisze:
    > 28 lutego nadano mi NIP oraz decyzje o vat.
    > oba dokumenty odebralem 4 marca dopiero.
    > zadnych zakupow vat ani sprzedazy w lutym nie bylo.
    > czy musze skladac deklaracje vat za luty?

    Na VAT-R jest pole w którym oznacza się za jaki miesiąc złożysz pierwszą
    deklarację VAT (innymi słowy od którego miesiąca jesteś VATowcem)
    To jest Twoja decyzja jaki miesiąc wskażesz. Jeżeli wskazałeś luty to
    deklarację za luty musisz złożyć.
    Data otrzymania potwierdzeni o rejestracji nie ma żadnego znaczenia.
    Brak zakupów i sprzedaży także, pustą deklarację też trzeba złożyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-03-21 18:53:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Mar 2008, bokomaru wrote:

    > 28 lutego nadano mi NIP oraz decyzje o vat.
    > oba dokumenty odebralem 4 marca dopiero.
    > zadnych zakupow vat ani sprzedazy w lutym nie bylo.
    > czy musze skladac deklaracje vat za luty?

    Zadajesz podchwytliwe pytania i oczekujesz jak mniemam
    odpowiedzi (IMHO prawidłowej): "zależy" :P
    A wniosek o kwartalne rozliczanie VAT (nie mylić z rozliczaniem
    kasowym!) złożyłeś?
    Bo ja tego np. nie wiem... ;)
    BTW: ciągle jeszcze można złożyć wniosek o kwartalne rozliczanie
    od II kwartału!

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, kwartalne)

  • 4. Data: 2008-03-21 21:20:27
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > A wniosek o kwartalne rozliczanie VAT (nie mylić z rozliczaniem
    > kasowym!) złożyłeś?

    yyy, a to nie wystarczy zaznaczyc na picie? bo sie wlasnie okazalo, ze
    zaznaczylem, ze pierwsza deklaracja bedzie za I kw.

    --
    bartek

  • 5. Data: 2008-03-21 23:22:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2008, bokomaru wrote:

    > yyy, a to nie wystarczy zaznaczyc na picie? bo sie wlasnie okazalo, ze
    > zaznaczylem, ze pierwsza deklaracja bedzie za I kw.

    Hm... przyznaję, że już nie pamiętam w szczegółach jak wygląda
    deklaracja (nie PIT a VAT!).
    AFAIR była dyskusja (na grupie, powinno być w archiwum), że deklaracja
    jest "dość ścisła", aczkolwiek pamiętam że mój US *poprosił* (nie
    zażądał) o "jasne napisanie na kartce" że chodzi o kwartalną
    ale nie kasową zasadę rozlicznia VAT.

    pzdr, Gotfryd