    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: deklaracja vat - skladac, czy nie?
    Date: Thu, 20 Mar 2008 09:56:34 +0100

    bokomaru pisze:
    > 28 lutego nadano mi NIP oraz decyzje o vat.
    > oba dokumenty odebralem 4 marca dopiero.
    > zadnych zakupow vat ani sprzedazy w lutym nie bylo.
    > czy musze skladac deklaracje vat za luty?

    Na VAT-R jest pole w którym oznacza się za jaki miesiąc złożysz pierwszą
    deklarację VAT (innymi słowy od którego miesiąca jesteś VATowcem)
    To jest Twoja decyzja jaki miesiąc wskażesz. Jeżeli wskazałeś luty to
    deklarację za luty musisz złożyć.
    Data otrzymania potwierdzeni o rejestracji nie ma żadnego znaczenia.
    Brak zakupów i sprzedaży także, pustą deklarację też trzeba złożyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813