  • 1. Data: 2003-08-20 19:34:13
    Temat: deklaracja vat7 - brak sprzedaży
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    Czy dobrze rozumiem, że w przypadku braku sprzedaży w danym miesiącu nie
    składam deklaracji VAT7, a zakupy przenoszę do deklaracji z kolejnego m-ca?

  • 2. Data: 2003-08-20 20:31:11
    Temat: Re: deklaracja vat7 - brak sprzedaży
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Grzegorz Czapla napisał:

    > Czy dobrze rozumiem, że w przypadku braku sprzedaży w danym miesiącu
    > nie składam deklaracji VAT7, a zakupy przenoszę do deklaracji z
    > kolejnego m-ca?

    A z czego Ci wyszło to "rozumienie", ujawnij nam źródło bo jeszcze
    wczoraj brak sprzedazy w danym miesiącu nie zwalniał od złozenia deklaracji.
    A więc kto Ci tak pradził?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-20 20:56:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, Grzegorz Czapla wrote:

    >+ Czy dobrze rozumiem, że w przypadku braku sprzedaży w danym miesiącu nie
    >+ składam deklaracji VAT7,

    Rozumiem że z czegoś tak rozumiesz. Co było źródłem, bo jak
    dla mnie taki pomysł to nowość !

    >+ a zakupy przenoszę do deklaracji z kolejnego m-ca?

    A to swoją drogą :) Na VAT-7 jest rubryka do takiego "przenoszenia"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 4. Data: 2003-08-20 21:09:19
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    Zgłupiałem, gdyż w programie DRUKI IPS przy wypełnianiu VAT7 "wyskoczył" mi
    komunikat:

    'pon. nie wystąpiła spr. opod. w poz.56 dodano kwoty z poz.36 i 37. Kwoty
    zakupów należy przenieść do nast. miesiąca.'
    Dalej w formularzu były same zera.

    Próbowałem poszukać w formularzu miejsca, gdzie te zakupy można by wpisać i
    dodatkowo "zamieszał" mi art. 19. ust 4:

    Jeżeli w okresie, o którym mowa w ust. 3, podatnik nie wykonał czynności
    podlegającej opodatkowaniu, podatek naliczony za ten okres podlega
    rozliczeniu w najbliższym okresie, w którym czynności te zostaną wykonane,
    nie później jednak niż w ciągu 36 miesięcy od końca miesiąca, w którym
    podatnik otrzymał fakturę lub dokument celny.

    Ponieważ miałem wątpliwości (poniekąd słuszne jak wynika z Twojej
    odpowiedzi) wolałem sie upenić i stąd moje pytanie.