  • 1. Data: 2005-04-26 09:10:25
    Temat: dni wolne od pracy
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    Witam ,

    Czy mozecie mi pomoc gdzie moge znalesc zasady udzielania dodatkowych dni
    wolnych od pracy za dni ustawo wolne przypadajace w niedziele.
    Jak jest w tym roku ???
    za 1 maja powinnien byc dodatkowy dzień a za 15 maja ??
    Ata

  • 2. Data: 2005-04-26 09:14:32
    Temat: Re: dni wolne od pracy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ata napisał(a):
> [...]
    > Jak jest w tym roku ???
    > za 1 maja powinnien byc dodatkowy dzień a za 15 maja ??

    watek byl poruszany na pl.praca.dyskusje - za swieto wypadajace w
    niedziele nie ma dnia wolnego

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-26 09:27:17
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    za 1 maja powinnien byc dodatkowy dzień a za 15 maja ??
    Ata

    watek byl poruszany na pl.praca.dyskusje - za swieto wypadajace w
    niedziele nie ma dnia wolnego

    Pozdrawiam
    badzio
    Tx, tak myslalam ale nie bylam pewna
    ata

  • 4. Data: 2005-04-26 21:30:54
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "ata" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mozecie mi pomoc gdzie moge znalesc zasady udzielania dodatkowych dni
    > wolnych od pracy za dni ustawo wolne przypadajace w niedziele.

    Niby dlaczego?
    Jest 5 dni pracujących w tygodniu i dwa wolne?
    Jest.