  • Data: 2003-06-25 15:01:29
    Temat: dostałem zwrot z US ale nie wiem za co !!!
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    sprawdzam sobie konto w banku a tu przelew z US: zwrot podatku za 12/2002 i
    ponad 3 stówki. Ale ja nie wiem za co !!!!!!!!!!

    Rozliczyłem pit z żoną i była dopłata którą z żalem uiściłem. Mam DG i
    jestem na 1/2 etatu, żona pracowała do końca paźdz. na pełnym etacie a potem
    zwolnienie L4 do końca roku - może to coś z tego tytułu albo jakaś ukryta
    polityka prorodzinna :)))) (zwolnienie było na ciążę - córka już się
    urodziła!).

    mam dzwonić do US czy czekać aż się zgłoszą bo w szczęscie, że nie będę
    musiał oddać nie bardzo wierzę

    pzdr
    mwi