  • 1. Data: 2003-06-25 15:01:29
    Temat: dostałem zwrot z US ale nie wiem za co !!!
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    sprawdzam sobie konto w banku a tu przelew z US: zwrot podatku za 12/2002 i
    ponad 3 stówki. Ale ja nie wiem za co !!!!!!!!!!

    Rozliczyłem pit z żoną i była dopłata którą z żalem uiściłem. Mam DG i
    jestem na 1/2 etatu, żona pracowała do końca paźdz. na pełnym etacie a potem
    zwolnienie L4 do końca roku - może to coś z tego tytułu albo jakaś ukryta
    polityka prorodzinna :)))) (zwolnienie było na ciążę - córka już się
    urodziła!).

    mam dzwonić do US czy czekać aż się zgłoszą bo w szczęscie, że nie będę
    musiał oddać nie bardzo wierzę

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2003-06-25 15:35:06
    Temat: Re: dostałem zwrot z US ale nie wiem za co !!!
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > urodziła!).
    >
    > mam dzwonić do US czy czekać aż się zgłoszą bo w szczęscie, że nie będę

    Jestes pewien ze wyszla niedoplata ?
    Jakie byly jej powody (wysokie roznice remanentowe a moze duzy przychod w grudniu)?

  • 3. Data: 2003-06-25 19:23:35
    Od: "Andrew" <a...@p...no.spam.onet.pl>

    On Wed, 25 Jun 2003 17:01:29 +0200, mwi naskrobał:

> [...]
    > zwolnienie L4 do końca roku - może to coś z tego tytułu albo jakaś ukryta
    > polityka prorodzinna :)))) (zwolnienie było na ciążę - córka już się

    Napisali za 12/2002 r.? Moze nadpłaciłeś zaliczkę za grudzień. Powinieneś był ją
    wpłacić w wysokości listopadowej...
    Andrew

  • 4. Data: 2003-06-26 06:15:54
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Co to za podatek (VAT, dochodowy).
    a może to zwrot VAT-u za 12/2002? (wszak prowadzisz DG)

    Pozdr.
    Z.C.

    net.pl...

  • 5. Data: 2003-06-26 13:49:44
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > Co to za podatek (VAT, dochodowy).
    > a może to zwrot VAT-u za 12/2002? (wszak prowadzisz DG)

    na przelewie z Lukasa nie ma tak szczegółowych danych, zwrot Vatu mi nigdy
    nie wyszedł ale jeszcze pogrzebię w papierach dla 100% pewności.

    pzdr
    mwi

  • 6. Data: 2003-06-26 13:51:34
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > Napisali za 12/2002 r.? Moze nadpłaciłeś zaliczkę za grudzień. Powinieneś
    był ją
    > wpłacić w wysokości listopadowej...

    i tak też zrobiłem (o ile się nie mylę :) ), coś w tym może być - sprawdzę

    > Andrew

    pzdr
    mwi

  • 7. Data: 2003-06-26 13:52:22
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > Jestes pewien ze wyszla niedoplata ?
    > Jakie byly jej powody (wysokie roznice remanentowe a moze duzy przychod w
    grudniu)?

    duży przychód w grudniu

    pzdr
    mwi

  • 8. Data: 2003-06-27 10:35:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Jun 2003 17:01:29 +0200, w <bdcdg9$2sc$1@news.onet.pl>, "mwi"
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > mam dzwonić do US czy czekać aż się zgłoszą bo w szczęscie, że nie będę
    > musiał oddać nie bardzo wierzę

    Proponuję:

    1) Najpierw zadzwonić do US
    2) Potem na grupę :)