  • 1. Data: 2002-04-07 09:47:36
    Temat: druki przelewów z płatnika
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    Czy bank ma prawo (Śląski ) odmówić ( uznając druk za nieprawidłowy)
    przyjęcia wpłaty na ZUS, na druku wykonanym w programie płatnik ?
    Tłumaczenie, że brak jest nadruku ZUS jak np. w przypadku druków
    z nadrukiem PODATKI .
    Czy druki zapłaty ZUS z programu płatnik są niezgodne z jakimś
    przepisem ?

    Zbigniew

  • 2. Data: 2002-04-07 10:42:18
    Temat: Re: druki przelewów z płatnika
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Coraz więcej banków stosuje skanowanie przelewów do wykonania i dlatego
    wtedy muszą być one na znormalizowanych drukach - czerwonych !
    Jest to zgodne z przepisami Ministra Finansów wprowadzającymi nowe wzory
    przelewów.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-04-07 11:15:08
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy muszą być one na znormalizowanych drukach - czerwonych !
    > Jest to zgodne z przepisami Ministra Finansów wprowadzającymi nowe wzory

    To po co oficjalny program ZUS ?
    az

  • 4. Data: 2002-04-07 11:26:22
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Czu uwazacie ze to normalne. Ludzie placa kase bankom a one stawiaja im
    jeszcze warunki. Ja wywalczylem w moim banku ze przyjmuja mi przelewy
    wydrukowane przez program ktory sam napisalem. Uwazam ze klijenta nie
    powinno interesowac czy przelewy sa skanowane czy tez wklepywane. Myse ze
    podzielacie moja opinie.

  • 5. Data: 2002-04-07 11:30:52
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Tak, ale np. w moim banku (BPH) przyjmą nietypowy przelew, ale zapłacisz od
    tego przelewu o 50 % większą opłatę. Bank więc nie dyskryminuje nikogo.
    A PŁATNIK podobno ma możliwość nadruku na gotowych formularzach .

    Z.K.

  • 6. Data: 2002-04-07 11:48:05
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" napisał w wiadomości

> [...]
    > tego przelewu o 50 % większą opłatę. Bank więc nie dyskryminuje nikogo.
    > A PŁATNIK podobno ma możliwość nadruku na gotowych formularzach .

    Chcialbym zeby mnie ktos uswiadomil i pokazal mi gdzie jest taka opcja w
    PLATNIKU aby drukowal na gotowych fomularzach, bo jakos sie nie moge
    doszukac.

    pozdrawiam

    Polus

  • 7. Data: 2002-04-07 12:47:33
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Oczywiście, że jest: Aplikacja|Opcje|zakładka Ogólne| Tylko nadruk na
    formularzu

    Z.K.

    .

  • 8. Data: 2002-04-07 17:41:00
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    Czy banki udostępniają druki bezpłatnie ?
    az

  • 9. Data: 2002-04-07 19:42:51
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że jest: Aplikacja|Opcje|zakładka Ogólne| Tylko nadruk na
    > formularzu

    dzieki patrzylem tam wczesniej ale jakos nie zwrocilem uwagi :-)

    pozdrawiam

    Polus