  • 1. Data: 2002-04-07 11:12:44
    Temat: koszty
    Od: Ed Colanski <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak się uwzględnia w rocznym zenaniu (nie prowadzę działalności) koszty
    uzyskania przychodu, jeśli w nowym miejscu zamieszkania poza miastem,
    gdzie pracuję zameldowałem się w kwietniu 2001, ale zamieszkałem w nim i
    złożyłem taką aktualizację NIP3 w listopadzie 2001? Proporcjonalnie w
    zależności od liczby miesiecy (dni?) ile mieszkalo się poza miastem
    powiększam sobie limit względem klasycznej wartości? Czy też musze pełny
    rok mieszkać poza miastem by móc po prostu przypisać wyższy limit?

    pozdr
    EC