  • From: "Pawel" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: druki przelewów z płatnika
    Date: Sun, 7 Apr 2002 13:26:22 +0200

    Czu uwazacie ze to normalne. Ludzie placa kase bankom a one stawiaja im
    jeszcze warunki. Ja wywalczylem w moim banku ze przyjmuja mi przelewy
    wydrukowane przez program ktory sam napisalem. Uwazam ze klijenta nie
    powinno interesowac czy przelewy sa skanowane czy tez wklepywane. Myse ze
    podzielacie moja opinie.