  • 1. Data: 2003-01-06 15:20:58
    Temat: dzialalnosc gospodarcza i umowala zlecenie - problem skladek zus
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Hej,

    Moze troche ntg....

    Czy problem placenia calego zusu dotyczy kazdej sytuacji gdy nie ma
    zatrudnienia na etat?
    Chcialabym zalozyc dzialalnosc (oczywiscie miec jak najmniejsze wydatki),
    obecnie jestem zatrudniona na umowe-zlecenie. Skladki pelne sa odprowadzane,
    stad moje pytanie - czy nie daloby sie tego jakos podciagnac? Jesli by sie
    dalo to wtedy moglabym poprzestac tylko na placeniu zdrowotnego :)

    Maura
    m...@y...com

  • 2. Data: 2003-01-11 17:37:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Jan 2003, Maura wrote:
    [...]
> [...]
    >+ stad moje pytanie - czy nie daloby sie tego jakos podciagnac? Jesli by sie
    >+ dalo to wtedy moglabym poprzestac tylko na placeniu zdrowotnego :)

    AFAIK da się. Łap jakiegoś doradcę, powinni wiedzieć :) ale kiedyś nawet
    spamerzy reklamowali literaturę z objaśnieniami :] (nie na grupę, "na
    mnie" :>).

    >+ Pozdrawiam

    wzajem, Gotfryd