  • 1. Data: 2006-10-14 19:57:03
    Temat: działalność gpspodarcza a konto bankowe
    Od: "zappa" <f...@w...pl>

    Zapewne moje pytania bedą idiotyczne ale dzięki waszym reakcją będę wiedział
    już na 100%

    Czy jeżeli zakładam firmę jednosobową muszę dla niej specjalnie założyć nowy
    rachunek bankowy i czy to musi być specjlany rachunek dla firm )biznesowy)
    Mam najprostsze konto w mBanku e-konto, czy mogę się nim posługiwać w
    interesach?
    Czy dobrze jest mieć dwa numery rachunku w jednym banku? Z tym że jeden jest
    prywatnym a drugi biznesowym rachunkiem.
    W którym banku waszym zdaniem najlepiej zalożyć rachunek dla przesiębiorcy?

    dzięki za każde info

  • 2. Data: 2006-10-14 20:22:11
    Temat: Re: działalność gpspodarcza a konto bankowe
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    zappa napisał(a):
> [...]
    > rachunek bankowy i czy to musi być specjlany rachunek dla firm )biznesowy)

    powinienes miec osobny rachunek firmowy
    btw. poczytaj regulamin prowadzenia konta, zwykle pisze tam ze rachunek
    osobisty nie moze byc uzywany do prowadzenia dzialalnosci

    > Mam najprostsze konto w mBanku e-konto, czy mogę się nim posługiwać w
    > interesach?

    zaloz sobie dodatkowo mBiznes Konto (bedziesz mial dostep do wszystkich
    kont z jednego panelu)

    ponadto w mBiznes Konto masz darmowy przelew do ZUS i US oraz mozliwosc
    zarejestrowania mTransferu

    > Czy dobrze jest mieć dwa numery rachunku w jednym banku? Z tym że jeden jest
    > prywatnym a drugi biznesowym rachunkiem.

    ja mam 4 rachunki w jednym banku:
    eKonto i eMax (prywatne)
    mBiznes Konto i mBiznes Max (firmowe)
    wszystkie obslugiwane z jednego panelu (co jest bardzo wygodne)

    > W którym banku waszym zdaniem najlepiej zalożyć rachunek dla przesiębiorcy?

    polecam mBank (bo go sam uzywam od kilku lat)

  • 3. Data: 2006-10-14 20:31:25
    Od: "zappa" <f...@w...pl>

    super

  • 4. Data: 2006-10-18 10:32:05
    Od: "kukikuki" <h...@p...wp.pl>

    oprócz mBiznes konto załóż sobie też ROR w innym banku,
    bo jak Ci za jakieś przewinienie słuszne lub niesłuszne US założy
    blokadę na środkach na koncie firmowym, to Wasz ukochany mBank
    założy drugą (zdublowaną) blokadę także na ROR.