  • 1. Data: 2006-03-17 10:56:29
    Temat: dziwny PIT 11
    Od: ...@...c

    Witam,

    Od byłego pracodawcy otrzymałem zaległe wynagrodzenie za prace za rok 2004
    w 2005 i w niedawno otrzymanym PIT 11 okazało się że mam koszt uzyskania
    dochodu 0 zł!? Czy to jest prawidłowe?

    w skrócie:
    przychód: 2818,01
    KUP: 0 (!!!)
    dochód: 2818,01
    zaliczka: 213,50

    składki społ.: 527,25
    składki zdrow.: 177,53

    Jeżeli to nie jest prawidłowe to rozumiem że muszę otrzymać korektę PIT11 -
    ale jeżeli nie otrzymam na czas to musze złożyć z tym co mam?

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-03-17 12:21:51
    Temat: Re: dziwny PIT 11

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 11:56:29 +0100, ...@...c napisał(a):

> [...]
    >

    > Jeżeli to nie jest prawidłowe to rozumiem że muszę otrzymać korektę PIT11 -
    > ale jeżeli nie otrzymam na czas to musze złożyć z tym co mam?

    hm.. dowiedziałem się że to była odprawa - wiec chyba faktycznie KUP nie
    było :((

    --
    pozdrawiam,