  • 1. Data: 2010-01-15 13:24:01
    Temat: egzamin doradca podatkowy z 7 maja 2009
    Od: "doradca podatkowy" <l...@g...com>

    Chcesz sie szybko nauczyć 1393 pytań z 7 maja 2009 do egzaminu na
    Doradce Podatkowego i go zdać ?

    Jak mogę pomóc ?
    =================
    Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia się testów na
    Egzamin na Doradcę Podatkowego !
    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
    zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy
    harmonogram przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi
    miałeś najwięcej problemów !
    Czyli jeżeli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie np. 233 to ono bedzie
    tak często przypominane wśród innych, aż nauczysz się na nie poprawnie
    odpowiadać.

    Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie
    codziennie rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
    a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

    Żeby udowodnić że to DZIAŁA - Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO
    - z 20 pytaniami - samemu zobaczysz jakie są efekty nauki.

    TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http: //www.supermemo.com/english/summary.htm

    Jakie pytania zawiera baza ?
    ============================
    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 7 maja 2009
    CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW, obowiazujace na egzaminach od
    września 2009

    Jaką mam gwarancje że odpowiedzi są poprawne ?
    Moja żona od 5 lat jest licencjonowanym dradcą podatkowym, który zdał
    egzamin korzystając z tego programu i ponieważ musi być na bieżąco z
    przepisami to niejako przy okazji jest na bieżąco z pytaniami do egzaminu.

    Ile to kosztuje ?
    ==================
    Wersja demo - NIC
    W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo
    FORUM) www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN
    a u mnie za 150 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i
    całkowicie nowy sposob nauki !

    Widziałem że konkurencja oferuję bazę Supermemo za 300 PLN - jest to
    najnowsza wersja, zupełnie jak Windows Vista.
    Ja mam starszą wersję zupełnie jak Windows XP i nie mam całej masy
    problemów z za wysokimi wymaganiami komputera.
    A skoro nie widać różnicy - to po co przepłacać ?

    Napisz: k...@y...com
    Zadzwoń: 501 024 010

    Wymagania sprzętowe:
    =======================
    Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Około 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    PYTANIA ? MASZ WĄTPLIWOŚCI ?
    ============================
    Kontakt do mnie
    Kom 501 024 010
    Mail: k...@y...com

    Oferuje rowniez
    - testy w wersji PDF za 39,99

    PRAWA AUTORSKIE:
    ================
    Program Supermemo i algorytm nauki Supermemo są opracowane przez
    firme Supermemmo World ul. R.Maya 61 Poznań www.supermemo.pl
    Oferowana przeze mnie baza wiedzy jest plikiem w formacie &reg;Supermemo.
    opracowanym przeze mnie i przetestowanym przez setki użytkowników.

    Podobnie jak Excel jest programem Microsoftu, ale już arkusze opracowane przez
    użytkowników są produktami ich autorstwa.

    INNE PRODUKTY
    Dodatkowo w formacie pliku do programu Supermemo oferuje inne bazy:
    - Egzamin na rzeczoznanwce majatkowego
    - Egzamin na pośrednika nieruchomości