  • 1. Data: 2009-07-16 18:39:51
    Temat: egzamin na doradce podatkowego 2009
    Od: LuckyLuke <l...@g...com>

    Chcesz sie szybko nauczyć 1393 pytań z 7 maja 2009 do egzaminu na
    Doradce Podatkowego i go zdać ?

    Jak mogę pomóc ?
    ==============
    Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia się testów na
    Egzamin na
    Doradcę Podatkowego !
    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
    zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy
    harmonogram
    przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi
    miałeś
    najwięcej problemów !
    Czyli jeżeli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie np. 233 to ono bedzie
    tak często przypominane wśród innych, aż nauczysz się na nie poprawnie
    odpowiadać.

    Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie
    codziennie
    rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
    a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

    Żeby udowodnić że to DZIAŁA - Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO
    - z 20 pytaniami - samemu zobaczysz jakie są efekty nauki.

    TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Jakie pytania zawiera baza ?
    =====================
    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 7 maja 2009
    CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW,
    obowiazujace na egzaminach od września 2009

    Jaką mam gwarancje że odpowiedzi są poprawne ?
    ====================================
    Moja żona od 5 lat jest licencjonowanym dradcą podatkowym, który zdał
    egzamin
    korzystając z tego programu i ponieważ musi być na bieżąco z
    przepisami to niejako przy
    okazji jest na bieżąco z pytaniami do egzaminu.
    .

    Ile to kosztuje ?
    ============
    Wersja demo - NIC
    W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo
    FORUM)
    www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN
    a u mnie za 150 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i
    całkowicie
    nowy sposob nauki !

    Widziałem że konkurencja oferuję bazę Supermemo za 300 PLN - jest to
    najnowsza wersja, zupełnie jak Windows Vista.
    Ja mam starszą wersję zupełnie jak Windows XP i nie mam całej masy
    problemów
    z za wysokimi wymaganiami komputera- a skoro nie widać różnicy - to po
    co przepłacać ?

    Napisz: k...@y...com
    Zadzwoń: 501 024 010

    Wymagania sprzętowe:
    =================
    Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Około 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    PYTANIA ? MASZ WĄTPLIWOŚCI ?
    ============================
    Kontakt do mnie
    Kom 501 024 010
    Mail: k...@y...com

    Oferuje rowniez
    - testy w wersji PDF za 39,99

  • 2. Data: 2009-07-16 19:50:05
    Temat: Re: egzamin na doradce podatkowego 2009
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    LuckyLuke wrote:

    > Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia się
    > PYTANIA ?

    Proszę o podanie numeru REGON.

  • 3. Data: 2009-08-10 17:58:54
    Od: alpine <d...@o...pl>

    Szanowny Panie Lucky Luke,
    Ja jestem tą konkurencją, o której Pan wspomina i na której pomyśle
    Pan opiera swoją ofertę.
    Nazywam się Tomasz Synoś i jestem licencjonowanym Doradcą Podatkowym
    (nr wpisu 11014) i aktualną bazę zgodną z uchwałą z 7 maja oferuję od
    dnia 26 maja. Pan oferuje bazę od połowy lipca, gdy ja już sprzedałem
    dziesiątki baz i tak naprawdę nie wiem czy również Panu jej nie
    sprzedałem.

    Szkoda, że Pan nie ma odwagi podać swojego imienia i nazwiska jak
    również nie podaje Pan imienia i nazwiska i numeru wpisu Pana małżonki
    (doradcy podatkowego). Bardzo jestem ciekaw czy sprzedając "kolekcję
    wiedzy" odprowadza Pan podatki, bo nic Pan o możliwości wystawiania
    faktur nie wspomina w swoim bądź co bądź rozbudowanym poście.

    Ja swoim klientom oferuję bazę pytań z wiadomego źródła (moja
    Kancelaria jest realna i mieści się w centrum Jeleniej Góry - ul.
    Długa 19). Wszystkim klientom wystawiam faktury VAT z 22 % VAT-em i
    obecnie baza kosztuje 240 zł brutto a nie 300. Każdy mój klient ma
    prawo do aktualizacji w cenie 100 zł, a jaką ma gwarancję, że Pan
    będzie dokonywał takowej? Ponadto każdy mój klient ma pewność, że może
    zwrócić się do mnie z pytaniem dotyczącym egzaminu i otrzyma odpowiedź
    od osoby, która osobiście przechodziła "sito egzaminacyjne". Jestem
    realną osobą, doradcą podatkowym prowadzącym działalność gospodarczą a
    nie "k...@y...com".

    Jeśli chodzi o cenę? Nie ma problemu - KAŻDY KLIENT, który powoła się
    na tą wiadomość otrzyma bazę w cenie takiej jak Pan oferuje, czyli 150
    zł plus oczywiście VAT (bo ja nie tworzę szarej strefy...).

    A wymagania sprzętowe? Tutaj również się Pan myli - bazę którą
    sprzedaję można zainstalować
    i na Windows 98, 2000, XP, Vista...

    Z poważaniem
    T.Synoś
    www.egzamin-podatkowy.pl

  • 4. Data: 2009-08-10 18:11:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    alpine wrote:

> [...]
    > od osoby, która osobiście przechodziła "sito egzaminacyjne". Jestem
    > realną osobą, doradcą podatkowym prowadzącym działalność gospodarczą a

    Panie Tomaszu, mógłbym prosic o krótką analizę:
    jak treść tego wpisu ma się do art 38.1
    ustawy o doradztwie podatkowym?

  • 5. Data: 2009-08-11 07:06:12
    Od: alpine <d...@o...pl>

    > Panie Tomaszu, m g bym prosic o kr tk analiz :
    > jak tre tego wpisu ma si do art 38.1
    > ustawy o doradztwie podatkowym?

    Art. 38 ust 1 ustawy o doradztwie podatkowym stanowi o zakazie reklamy
    świadczonych przez doradcę podatkowego USŁUG. Chodzi tutaj o usługi,
    które są zastrzeżone dla tego zawodu zaufania publicznego i właśnie
    ten zakaz reklamy wynika z charakteru zawodu zaufania publicznego (tak
    samo jak adwokata czy radcy prawnego). A czynności doradztwa
    podatkowego zastrzeżone dla tego zawodu są określone w art. 2 ustawy o
    doradztwie podatkowym, który stanowi:

    Art. 2. 1. Czynności doradztwa podatkowego obejmują:

    1) udzielanie podatnikom, płatnikom i inkasentom, na ich zlecenie lub
    na ich rzecz, porad, opinii i wyjaśnień z zakresu ich obowiązków
    podatkowych;
    2) /skreślony/
    2a) prowadzenie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i
    inkasentów, ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych
    oraz udzielanie im pomocy w tym zakresie;
    3) sporządzanie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i
    inkasentów, zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie im pomocy w
    tym zakresie;
    4) /skreślony/

    Baza pytań, którą rzeczywiście zareklamowałem nie jest po pierwsze
    usługą tylko towarem, a po drugie nie mieści się w definicji czynności
    doradztwa podatkowego. W poście powyższym ani słowem nie wspomniałem o
    żadnej czynności określonej w art. 2 ustawy. Na stronie internetowej
    www.egzamin-podatkowy.pl również nie ma słowa o czynnościach doradztwa
    podatkowego.

    Moje działania dotyczące działalności wydawniczej mogę wykonywać na
    mocy art. 32 ust 2 ustawy o doradztwie podatkowym, który stanowi:
    "Doradca podatkowy wykonujący ten zawód może prowadzić działalność
    naukowo-dydaktyczną i szkoleniową, a także:
    1) wydawniczą,
    2) polegającą na świadczeniu usług informatycznych oraz organizacji i
    zarządzania
    - w zakresie doradztwa podatkowego i rachunkowości."

    Mam nadzieję, że rozwiałem Pana wątpliwości.

    Z poważaniem
    Tomasz Synoś

  • 6. Data: 2009-08-11 08:08:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    alpine wrote:

> [...]
    > podatkowego.
    > Mam nadzieję, że rozwiałem Pana wątpliwości.

    Szczerze powiedziawszy, nie przekonało mnie to.
    Uważam, że zarówno cel tego wpisu i treści na stronie
    mają inny charakter niż się autorowi wydaje.
    Choć jest to bardziej subtelne niż strony doradców reklamujących
    bezpośrednio udzielanie płatnych porad w serwisach www.
    Żeby było jasne: nie jest to dla mnie ani konkurencja,
    ani nawet ta sama branża. Tak po prostu uważam.

  • 7. Data: 2009-12-26 11:01:25
    Od: "doradcapodatkowy" <mj.doradcapodatkowy@WYTNIJ_TOgo2.pl>

    Witam Panie Lucky Luke,
    1)art. 38 ust. 1 ustawy o doradztwie podatkowym nie obejmuje w swym zakresie
    czynności nie stanowiących czynności doradztwa podatkowego- czyli w tym przypadku
    działalności wydawniczej.

    2)artykuł ten traktuje jedynie o tzw. \"zakazanej reklamie\" czyli reklamie, która
    stoi w sprzeczności z godnością i powagą wykonywania zawodu zaufania publicznego.

    3)przekazywanie informacji o oświadczonych przez doradcę podatkowego usługach, o
    adresach siedziby, telefonach, specjalizacjach, prowadzonych przez doradcę
    podatkowego szkoleniach, czy też jak w przypadku Pana Tomasza Synosia- publikacjach
    nie wyczerpuje znamion reklamy zarówno w rozumieniu ustawy o doradztwie podatkowym
    jak i etyki zawodowej doradców podatkowych i jest jak najbardziej dopuszczalne przez
    obowiązujące prawo

    4) Polecam dokładne przestudiowanie obydwu aktów prawnych

    Pozdrawiam
    Magdalena Jasińska
    Doradca Podatkowy
    nr wpisu 11241