  • Data: 2004-09-16 12:41:43
    Temat: etat+ciaża+zwolnienie
    Od: "UlaPod" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc

    Mam takie problem:
    Pracuję na etacie i jestem w ciaży.
    Do lipca włącznie zarabiałam dość mało, w sierpniu wskoczyłam na cały etat i
    dostałam bardzo znaczącą podwyżkę. Jest wrzesień, pracuję nadal ale
    ginekolog chce mnie uziemic w domu i daje mi zwolnienie. Powiedzcie mi jaką
    kwotę dostanę na zwolnieniu:
    - czy jest to kwota na jaka jestem zatrudniona od sierpnia
    - czy też jest to średnia z zarobków z ostanich 6 miesięcy (tak twierdzi
    księgowy z pracy)
    Podajcie, w miarę mozliwości, podstawę prawną abym mogła ją przedstawić
    księgowemu.

    Bardzo dziekuję za odpowiedzi.

    kate