  • 1. Data: 2004-11-23 18:37:56
    Temat: etat + dg
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    Jak to w tej chwili wygląda? Wiem, że można mieć umowę o pracę i dodatkowo
    umowę o świadczenie usług z tym samym podmiotem... Nie wiem tylko, jak
    bardzo "inny" musi być przedmiot tych umów.

    Są może jeszcze jakieś kruczki?

    Przeglądałem archiwum i znalazłem tylko bardzo stare wątki z sensownymi
    wypowiedziami... Pewnie nieaktualne.

  • 2. Data: 2004-11-24 10:26:16
    Temat: Re: etat + dg
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 23 lis o godzinie 19:37, na pl.soc.prawo.podatki, Pawel Sikorski
    napisał(a):

    > Jak to w tej chwili wygląda? Wiem, że można mieć umowę o pracę i dodatkowo
    > umowę o świadczenie usług z tym samym podmiotem... Nie wiem tylko, jak
    > bardzo "inny" musi być przedmiot tych umów.

    Zależy w jaki sposób się rozliczasz z PD.
    O ile w formie 'ryczałtu' - to nie możesz handlować ze swoim szefem
    /pracodawcą/ wogóle, nawet przez rok po ustaniu stosunku pracy.

    --
    Herbi
    24-11-2004 11:26:14

  • 3. Data: 2004-11-24 10:59:27
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > O ile w formie 'ryczałtu' - to nie możesz handlować ze swoim szefem
    > /pracodawcą/ wogóle, nawet przez rok po ustaniu stosunku pracy.
    Rozliczam się w związku z powyższym ograniczeniem właśnie, w formie kpir.