  • 11. Data: 2002-08-07 22:17:07
    Temat: Re: etat+działalno?ć+renta?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Boguslaw Szostak pisująca spod adresu
    <b...@u...agh.edu.pl> napisała:

    > Skladke zus placi sie od "podstawy".
    >
    > Jesli bedzie pani jako pracownik zarabiala mniej niz "podstawa",
    > a wiecej niz "placa minimalna", to jak przedsiebiorca
    > zaplaci Pain "skladke zdrowotna" a skladek zus NIE.

    A nie musi się mieć pełnego etatu, żeby nie płacić składki ZUS? Mnie tak
    poinformowano ;-(

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 12. Data: 2002-08-08 05:55:06
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    > A nie musi się mieć pełnego etatu, żeby nie płacić składki ZUS? Mnie tak
    > poinformowano ;-(

    Źle poinformowano. Musi być conajmniej najniższe wynagrodzenie (na dzień
    dzisiejszy 760 złotych - może to być z połowy, albo ćwierci etatu - nie ma
    to znaczenia). Dokładnie jak to napisał Bogusław.