-
1. Data: 2003-04-28 12:18:41
Temat: ewidencja pracownicza
Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>
Czy ktos z Grupowiczow wie na jak dlugo mamy obowiazek zachowania
dokumentacji pracowniczej?
50 lat? Dożywocie?
Jako ciekawostke nadmienie, iz znajoma zlozyla papiery do ZUS o emeryture.
Sa pewne niescislosci i zwrocila sie do firmy w ktorej pracowala 8 lat temu
aby to wyjasnic.
Ksiegowa powiedziala, ze dokumenty trzyma sie 5 lat i WSZYSTKO wyrzuciła.
:-)
--
Pozdrawiam
Łukasz Kaliński
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm