  • 1. Data: 2003-04-28 10:39:54
    Temat: Towar czy koszt?
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

    Jestem podatnikiem VAT na KPiR.
    Jak się postępuje w momencie kiedy chcę "zużyć" na potrzeby firmy jakąś
    część, którą zakwalifikowałam jako towar.

    Pozdrawiam MonikaM

  • 2. Data: 2003-04-28 12:13:53
    Temat: Re: Towar czy koszt?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Krzysztof Milner napisał:
    > Jestem podatnikiem VAT na KPiR.
    > Jak się postępuje w momencie kiedy chcę "zużyć" na potrzeby firmy jakąś
    > część, którą zakwalifikowałam jako towar.

    Trzeba przeksięgować odpowiednia kwotę z rubryki "zakup materiałów i
    towarów handlowych" do rubryki "pozostałe wydatki".

    Rozumiem że tą część zuzyjesz do działalności gospodarczej a nie np.
    zabierzesz do domu i dasz dzieciom do zabawy ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-28 19:15:12
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem że tą część zuzyjesz do działalności gospodarczej a nie np.
    > zabierzesz do domu i dasz dzieciom do zabawy ;-)

    Tak, to są części komputerowe, które używamy do naszych komputerów.
    A tak na marginesie, to co zrobić, jakbym się kiedyś rozmyśliła i chciała
    znowu tą część sprzedać? Czy mogę postąpić analogicznie do tego co napisałaś
    wcześniej?

    MonikaM

  • 4. Data: 2003-04-29 06:30:24
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    > Trzeba przeksięgować odpowiednia kwotę z rubryki "zakup materiałów i
    > towarów handlowych" do rubryki "pozostałe wydatki".

    Podlacze sie z pytaniem. Tez branza komputerowa. Zakupilem specjalistyczne
    czesci dwa lata temu i klient ich nie zakupil. I tak caly czas wykazuje w
    remanencie. Czy podobnie mozna przeksiegowac te czesci, jezeli kupilem je
    dwa lata temu?

    Mirro

  • 5. Data: 2003-04-29 08:21:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, mirro wrote:

> [...]
    >+ remanencie. Czy podobnie mozna przeksiegowac te czesci, jezeli kupilem je

    A widzisz różnicę ? Wiem, w teorii ktoś bardzo czepliwy mógłby
    twierdzić że niesłusznie nie zaliczyłeś w ŚT. Ale skoro umiesz
    je zaliczyć w ŚT lub KUP (znaczy: zaliczenie jest niepodważalne)
    - to IM*H*O bym się nie rozdrabniał.

    pozdrowienia, Gotfryd