  • Data: 2004-09-23 18:19:49
    Temat: "export usług"
    Od: "Jarkor" <jarkor[antyspam]@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o pomoc. Chcę "świadczyć usługi" za granicą (Unia i nie tylko).
    Chodzi o tłumaczenie tekstów. Pracować będę w domu za pośrednictwem
    internetu. Nie jestem nigdzie zatrudniony i nie mam jeszcze zarejestrowanej
    działalności gospodarczej. Chciałem się dowiedzieć jak wygląda kwestia
    podatków i rozliczeń (przelewy, umowy itp). Poszukuję ogólnych informacji
    jak można to w miarę tanio i prosto zorganizować. Chodzi o działalność na
    małą skalę w celu dorobienia kilku złotych.

    Pozdrawiam,

    Jarkor.