  • 1. Data: 2004-11-17 10:04:53
    Temat: f-va VAT - odliczenia
    Od: "KACPER" <k...@h...pl>

    Witam,
    Mam do Was pytanie.
    Z moim pracodawca mam taka umowe, ze ja daje mu faktury za naprawe
    samochodu, czesci itp. a on mi oddaje wtedy to co on dzieki tym fakturom
    zaoszczedzi (on wystawia f-re VAT za usluge, ktora ja wykonuje).
    Dotychczas oddawal mi VAT z tych faktur ale dowiedzialem sie, ze on on tez
    sobie te faktury wrzuca w koszty i placi wtedy mniejszy podatek.
    Czy to prawda ? Czy w takim wypadku powinien mi on oddawac od f-ry 22% VAT i
    19% podatku ?

    dzieki za pomoc
    PK

  • 2. Data: 2004-11-17 10:17:24
    Temat: Re: f-va VAT - odliczenia
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "KACPER" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie te faktury wrzuca w koszty i placi wtedy mniejszy podatek.
    > Czy to prawda ? Czy w takim wypadku powinien mi on oddawac od f-ry 22% VAT

    Jeśłi miałby oddać Tobie całość swoich zysków z księgowania Twoich faktur to
    poza robotą dla księgowej po co miałby je księgować?
    Ty jesteś do przodu 22%, on tylko 19 i jeszcze Ci mało?

  • 3. Data: 2004-11-17 10:33:46
    Od: "KACPER" <k...@h...pl>

    > Jeśłi miałby oddać Tobie całość swoich zysków z księgowania Twoich faktur
    > poza robotą dla księgowej po co miałby je księgować?
    > Ty jesteś do przodu 22%, on tylko 19 i jeszcze Ci mało?

    umowa to umowa - mialem dostawac calosc zyskow z faktur wiec sie pytam. To
    czy mi malo czy nie to nieistotne. On i tak bierze 70% faktury za usluge,
    ktora ja wykonuje w 100% wiec nie mam wyrzutow sumienia, ze chce wyciagnac
    od niego co sie da !

    PK