  • 1. Data: 2003-08-20 07:11:17
    Temat: faktura EX za usług
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Witam
    Mam wystawić fakturę kontrahentowi zagranicznemu za usługę (montaż urządzeń
    wykonany za granicą).
    Z jaką stawką VAT mam wystawić 0 czy 22 %.?
    Co się dzieje z Urzędem Celnym.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    Z.C.

  • 2. Data: 2003-08-22 18:47:01
    Temat: Re: faktura EX za usług
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, Z.C. wrote:

    > Witam
    > Mam wystawić fakturę kontrahentowi zagranicznemu za usługę (montaż urządzeń
    > wykonany za granicą).
    > Z jaką stawką VAT mam wystawić 0 czy 22 %.?

    VAT=0

    > Co się dzieje z Urzędem Celnym.

    Nic, jesli nie wywozisz materialow, ktore traktujesz jak eksport towarow w
    tym przypadku. Kontrola moze poprosic o wykazanie, ze to bylo poza
    Polska. NAjbardziej jednak przekonywujacy bedzie przelew z zagranicy. Nie
    bierz gotowki, bo wtedy nie bedzie platnosci z zagranicy.

    Pozdrowienia
    BAsia

  • 3. Data: 2003-08-25 11:13:35
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał w wiadomości
    gdansk.sprint.pl...
    On Wed, 20 Aug 2003, Z.C. wrote:

> [...]

    Polska. NAjbardziej jednak przekonywujacy bedzie przelew z zagranicy. Nie
    bierz gotowki, bo wtedy nie bedzie platnosci z zagranicy.

    Zadzwoniłem do mojego US i Pan powiedział, że owszem 0% ale musi wynikać z
    umowy, że usługa ma być (była) wykonana za granicą.

    Pozdrawiam
    Z.C.

  • 4. Data: 2003-08-27 14:50:13
    Temat: Re[2]: faktura EX za usług
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    ZC> Dzięki
    ZC> Zadzwoniłem do mojego US i Pan powiedział, że owszem 0% ale musi wynikać z
    ZC> umowy, że usługa ma być (była) wykonana za granic?.

    A jezeli z umowy to nie wynika, a usluga jest (byla) wykonana za
    granica? Albo gdy w umowie bylo, ze w kraju, ale mimo to usluga
    zostala wykonana za granica?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 5. Data: 2003-08-28 07:15:26
    Temat: Re: Re[2]: faktura EX za usług
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > A jezeli z umowy to nie wynika, a usluga jest (byla) wykonana za
    > granica? Albo gdy w umowie bylo, ze w kraju, ale mimo to usluga
    > zostala wykonana za granica?

    Tego nie wiem, ale może wystarczy oświadczenie kontrahenta zagranicznego i
    pieczątki w paszporcie?

    > Serdecznie pozdrawiam,

    Ja też.

    Z.C.