  • 1. Data: 2003-08-19 21:53:13
    Temat: [PILNE] Pierdyknalem sie w stawce zdrowotnej...
    Od: towarzysz Vader <v...@U...rzeszow.net>

    .. i to w zasadzie jeszcze w marcu imiesiacach nastepnych. Nie wiem jak
    ja to zrobilem, ale w PIT5 wpisywalem 8% :-(((. Na szczescie (byc moze)
    podatek zaplacilem tylko za marzec i to w wysokosci akurat takiej, jaka
    powinna byc. Od kwietnia mam pismo z decyzją z US o kontynuacji ulgi
    budowlanej wiec podatku nie place. Ale PITy5 z blednymi stawkami
    zdrowotnymi zanosilem. W zasadzie nie zalegam wiec US, ani zadne karne
    odsetki nie wchodza w gre. Co jednak z tym fantem zrobic? Czy trzeba
    jakas korekte czy po prostu jutrzejszego PITa zaniesc poprawionego
    (przedrukowalem sobie wszystkie pity od poczatku roku juz z poprawnymi
    stawkami) i na tym zakonczyc temat?

    Prosze, pomozcie jak najszybciej dacie rade... do jutra niewiele czasu
    zycia mi zostalo. ;-)

    --
    towarzysz Vader - v...@U...rzeszow.net
    http://www.rzeszow.net/

  • 2. Data: 2003-08-20 06:53:12
    Temat: Re: [PILNE] Pierdyknalem sie w stawce zdrowotnej...
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    towarzysz Vader wrote:

> [...]
    > roku juz z poprawnymi stawkami) i na tym zakonczyc temat?
    >
    > Prosze, pomozcie jak najszybciej dacie rade... do jutra niewiele czasu

    Korekta wszystkich błędnych PIT-ów, do tego dołączyć jedno wyjaśnienie
    z wyraźnym zaznaczeniem, że błąd nie spowodował zaniżenia kwot do
    zapłaty. "Czynny żal" chyba nie jest potzrebny jeśli nie było zaniżenia
    podatku