    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura VAT RR pozostanie w 2014?
    Date: Sat, 28 Dec 2013 09:29:30 +0100

    Witam
    Jestem rolnikiem ryczałtowym i sprzedając produkowane przez siebie
    sadzonki dotychczas wystawiałem albo ja rachunek albo otrzymywałem
    fakturę VAT RR.
    W poniedziałek mam realizować tzn zawieźć sadzonki dla czynnego płatnika
    VAT i szukam w sieci jak mam udokumentować tę sprzedaż.
    Nie potrafię sobie jednak z tym poradzić tzn. nie wiem czy to ja mam
    wystawić fakturę na nowych zasadach czy też kupujący ma wystawić mi po
    "staremu" fakturę VAT RR.
    Księgowi bardzo nie lubili wystawiać faktur VAT RR i nawet jeśli kupował
    u mnie czynny płatnik VAT to ja wystawiałem rachunek.

    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal